علیرضا تخت شاهی در گفتگو با تابناک:
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت:باتوجه به فصل گرما و استفاده از آب شرب برای مصارف غیر شرب مانند ساخت و ساز، مصرف آب با افزایش روزافزون مصرف آب در مناطق زلزله‌زده از جمله شهر سرپل ذهاب شاهد هستیم.
کد خبر: ۶۲۰۵۹۶
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰ 19 June 2018

 علیرضا تخت شاهی در گفتگو با خبرنگار تابناک افزود:چنانچه مصارف غیرشرب از حوزه مصارفشرب خارج نگردد و مدیریت نشود، به طور قطع در تابستان دچار کمبود آب خواهیم شد.

وی خاطر نشان کرد:وضعیت تأمین آب در شهر‌های زلزله زده از نظر کمی و کیفی در حد مطلوب است و مراکز بهداشتی شهرستان‌های زلزله زده به عنوان دستگاه نظارتی شرکت آبفا اینوضعیت را بطور مستمر رصد و تأیید نموده اند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه اظهار داشت:شرکت آبفا نیز که دارای پیشرفته‌ترین آزمایشگاه در غرب کشور می‌باشد، دائماً وضعیت کیفی آب مناطق مذکور را با انجام آزمایشات مختلف تست کلر.تست کدورت و آزمایش‌های میکروبیولوژی پایش می‌کند و خوشبختانه تاکنون هیچ مشکلی مشاهده نشده است.

 تخت شاهی تصریح کرد:با اشاره به ضرورت رعایت مصرف آب و خودداری از مصارف غیرضروری به منظور جلوگیری از آسیب به منابع زیرزمینی علیرغم تداوم بارندگی در اردیبهشت و خرداد، بطورکلی میزان بارندگی‌ها نسبت به و بلند مدت کاهش چشمگیری داشته است که این امر ضرورت مدیریت مصرف و استفاده درست واصولی از منابع آب را دو چندان می‌کند.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار