مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای دارای اهمیت خاصی در نظام آموزشی است و ارتقای جایگاه آموزش فنی و حرفه‌ای به نفع مردم و درمان بیکاری است.
کد خبر: ۶۲۰۵۹۸
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۱ 19 June 2018

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی سازمان فنی و حرفه ای استان، حجت‌الاسلام اسماعیل قبادی در دیدار با یاور محمدی مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای استان کرمانشاهخواستار ارائه آموزشهای فنی و مهارتی به روحانیون و خانواده های آنان شد و گفت: در این راستان می توان از ظرفیت موسسات قرآنی و هیات امنای مساجد نیز بهره گرفت.

وی با اشاره به تجربیات کشورهای موفق در زمینه آموزش‌های مهارتی گفت: کشورهایی توانسته‌اند چرخه تولید و اشتغال را خوب جلو ببرند که سیستم فنی و حرفه‌ای خوبی دارند.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به اثرگذاری آموزشهای فنی ومهارتی در ایجاد اشتغال عنوان کرد: این آموزش‌ها در ایجاد اشتغال و رفع معضلات ناشی از بیکاری نقش موثر دارد.

حجت الاسلام قبادی گفت: جوانان ما بعد از فارغ التحصیلی به دنبال شغل اداری و پشت میز نشینی هستند و این در نوع خود، مشکلی فرهنگی است که گریبانگیر جامعه ما شده و باید به سمت برطرف شدن آن قدم برداشت.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از کارها و مشاغل، اداری نیستند ولی از نظر درجه رفاه و مسایل مالی بسیار بالاتر از شغل های دولتی هستند عنوان کرد: باید کوشید تا جوانان را در راستای شناسایی ایده و خلاقیت و تبدیل آن ایده ها به شغل، راهنمایی کرد.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خاطرنشان کرد: جوانان ما می توانند برای خود کسب و کاری پر رونق تر از شغل اداری با درآمد بالا خلق کنند و این از ویژگی های کارآفرینان است که در جوانان ما مشاهده می شود.

 

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار