سجاد سلیمانی در گفتگو با تابناک:
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری کرمانشاه گفت:تاکسیرانان استان برای تحصیل در مؤسسه آموزش عالی زاگرس از تخفیفات ویژه ۵۰ درصدی برخوردار خواهند شد.  
کد خبر: ۶۲۰۵۹۹
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۳ 19 June 2018

سجاد سلیمانی در گفتگو با خبرنگار تابناک افزود:با توجه به مذاکره و انعقاد تفاهمنامه این سازمان با مؤسسه آموزش عالی زاگرس که دارای مجوز رسمی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری می باشدوبر اساس این تفاهمنامه تاکسیرانان و وابستگان آنان می توانند از تخفیفات ویژه شاغلین شامل؛ 30 درصد تخفیف در شهریه متغیر و 50 درصد تخفیف در شهریه ثابت، بهره مند شوند.

وی خاطر نشان کرد:علاقمندان می توانند با دریافت معرفینامه از سازمان تاکسیرانی و ارائه آن به مؤسسه مذکور، در کلیه مقاطع کاردانی، کارشناسی ناپیوسته و پیوسته و کارشناسی ارشد از این تخفیفات ویژه استفاده کنند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری کرمانشاه اظهار داشت: داوطلبان با مراجعه به سامانه مشاوره و انتخاب رشته به آدرس zagross.uni.ir برای سال تحصیلی 98-97 در یکی از رشته ها ثبت نام نمایند.

سلیمانی تصریح کرد:در رشته های مقطع کاردانی پیوسته مؤسسه آموزش عالی زاگرس کامپیوتر، مکانیک-تأسیسات، برق- برق صنعتی، صنایع شیمیایی، صنایع غذایی، معماری- نقشه کشی معماری، حسابداری و تربیت بدنی و رشته های مقطع کاردانی ناپیوسته را شامل شیمی آزمایشگاهی ودر مقطع کارشناسی پیوسته هریک از رشته های؛ مهندسی برق- قدرت، مهندسی عمران- عمران، مهندسی پزشکی، کهندسی شیمی، مهندسی مکانیک- جامدات، شیمی- شیمی محض را برای ادامه تحصیل انتخاب نمایند.

وی افزود: برای مقطع کارشناسی ناپیوسته(کاردانی به کارشناسی) نیزمهندسی کامپیوتر- نرم افزار، مهندسی مکانیک- تأسیسات و ماشین ابزار، مهندسی صنایع غذایی، علوم ورزشی و مدیریت و برنامه ریزی، از جمله گزینه های پیش روی علاقمندان برای انتخاب و ادامه تحصیل می باشد ودر مقطع کارشناسی ارشد هستند نیز می توانند به مراجعه به سایت در یکی از رشته های مهندسی کامپیوتر- نرم افزار، مهندسی برق- قدرت، مهندسی عمران- سازه، شیمی دارویی، مهندسی مکانیک- جامدات ثبت نام نمایند.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار