معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: میزان تخلفات کشف شده از واحد‌های صنفی استان کرمانشاه نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۰درصد افزایش یافته است.
کد خبر: ۶۲۰۹۲۱
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۰ 19 June 2018

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم؛عباس سجادی راد ، اظهار داشت: براساس بازرسی‌های انجام شده در ماه مبارک رمضان امسال ۵۸۷ مورد پرونده برای صاحبان واحد‌هایصنفی متخلف استان کرمانشاه تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه تعداد تخلفات واحد‌های صنفی در این ماه به ۶۷۱ مورد رسیده است عنوان کرد: این تعداد تخلفات کشف شده از واحد‌های صنفی نسبت به ماه رمضان سال گذشته ۲۰درصد افزایش یافته است.

سجادی‌راد تعداد شکایات مردمی را در ماه رمضان را ۳۱۸ مورد اعلام کرد و گفت: در طول این یک ماه ۱۳ هزار و ۴۷۵ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی این استان انجام شده که بهتشکیل ۵۸۷ پرونده برای متخلفان منجر شده است.

وی با بیان اینکه علاوه بر نیرو‌های بازرسی این سازمان بازرسان دیگر دستگاه‌های اجرایی مربوطه عملیات نظارت و بازرسی را به طور مستمر انجام می‌دهند افزود: در این یک ماه باهمکاری دیگر دستگاه‌های نظارتی استان کرمانشاه ۱۵۰ گشت مشترک توسط بازرسان این استان انجام شد.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه بیان کرد: نوسانات قیمتی به دنبال افزایش ۱۰ درصدی قیمت کالا‌ها از ابتدای اردیبهشت در کالا‌هایی همچونبرنج وارداتی، مواد لبنی، خوراکی، نوشیدنی، مصالح ساختمانی، نهاده‌های دامی، میوه و تره‌بار، محصولات فولادی، انواع کاغذ، خودرو و قطعات خودرو و لوازم یدکی همچنان ادامهدارد.

سجادی‌راد با اشاره به اینکه این افزایش قیمت کالا‌ها مختص استان کرمانشاه نیز و در سراسر کشور وجود دارد گفت: در استان کرمانشاه که مبدأ و منشأ تولید بسیاری از کالا‌ها نیستعلاوه بر افزایش قیمت هزینه حمل مضاعف نیز بر آن تحمیل می‌شود و از طرفی افرادی سودجو به بهانه‌های مختلف در افزایش قیمت نقش دارند و به دنبال آن التهاب و جو روانیغیرمنطقی بر بازار حاکم شده است.

وی با بیان اینکه علاوه بر نظارت‌ها و بازرسی‌های انجام شده نظارت‌های مرمی و انصاف صاحبان اصناف برای ایجاد تعادل در بازار بسیار قابل اهمیت است گفت: مردم نیز در زمانخرید باید به قیمت و فاکتور کالا توجه داشته باشند و تلفن ۱۲۴ همچنان آماده خدمت‌رسانی و دریافت گزارش‌های مردمی است.

 

 

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار