رئیس کمیته امداد امام (ره) کشور:
رئیس کمیته امداد امام (ره) کشور گفت: انقلاب اسلامی ایران انقلابی خدایی است و علت اصلی ماندگاری انقلاب ما با همه فشار‌هایی که دشمنان وارد می‌کنند، همین خدماتی بودن انقلاب است.
کد خبر: ۶۲۱۲۰۲
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۵ 20 June 2018

به گزارش خبرنگار تابناک، پرویز فتاح در جلسه شورای اداری استان کرمانشاه که امروز در سالن جلسات استانداری برگزار شد،افزود: امروز نظام جمهوری اسلامی ایران تنها نظامی است که مبلغ دین خداست و حرف خدایی می زند.

وی خاطر نشان کرد:با همه مشکلات و کمبودها امید بین مردم ایران همچنان موج می زند، واکنون بیش از هر زمانی به صبر و ایستادگی نیاز داریم و قطعا پیروزی در انتظار این ملت است.

رئیس کمیته امداد امام (ره) کشور اظهار داشت: چندی پیش فیلمی در فضای مجازی پخش شد مبنی بر اینکه کمتیه امداد از محل صدقات مردم ایران در غزه افطاری می دهد، در حالیکه شرعا مجاز به این کار نیستیم. نتیجه این شیطنت هم این شد که مردم در راهپیمایی روز قدس امسال بیشتر از سالهای گذشته به فلسطین کمک کردند.

فتاح تصریح کرد:دشمنان اقتصاد و معیشت مردم  ایران را نشانه گرفته اند و فکر می کند با این کار می تواند ملت را از انقلاب دور و مشروعیت نظام را از بین ببرد، اماملت ایران  با شرکت پرشور تر درراهپیمایی روز جهانی قدس امسال امید دشمنان را ناامید کردند.

وی تاکید کرد:با توجه به این شیطنت وبرخی جوسازی ها علیه کمیته امداد که مردم فطریه خود را به کمیته امداد ندهند اما خوشبختانه بر اساس آمارها امسال شاهد رشد  30 درصدی در جمع آوری فطریه توسط پایگاه ها و مراکز کمیته امداد  بودیم.

وی به روند بازسازی در مناطق زلزله زده کرمانشاه اشاره کرد و گفت:با وجود سنگین بودن کار بازسازی  خوشبختانه با تلاش استاندار و مسئولین استان کارها به خوب پیش می رود که نتیجه این تلاشها احداث 500 واحد مسکونی  برای مددجویان مناطق زلزله زده  بود که تحویل آنها داده می شود.

به گفته این ایشان این واحدها با کمک دولت و ملت و بدون آورده مددجویان احداث شده است.

فتاح افزود:مابقی واحدهای مددجویان کمیته امداد که در زلزله دچار آسیب شده اند نیز طبق توافق تا پایان سال احداث خواهد شد.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار