فرمانده انتظامی شهرستان کنگاور گفت: خوشبختانه با اتحاد و همدلی بسیار خوبی که میان نیروهای مسلح وجود دارد، شاهد امنیت بسیار خوبی در نقاط مختلف کشور هستیم.
کد خبر: ۶۲۱۲۷۵
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۴ 20 June 2018

به گزارش تابناک به نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ "عزیز الهیاری" در دیدار با جانشین ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کنگاور اظهار داشت: امروز ایران اسلامی به یکی از امن ترین کشورهای جهان تبدیل شده است.

وی ادامه داد: در شرایطی که با اقدام نابخردانه برخی کشورهای منطقه و همراهی کشورهای مستکبر شاهد درگیری های زیادی در منطقه هستیم اما ایران در اوج امنیت و اقتدار به سر می برد.

سرهنگ الهیاری تصریح کرد: این اقتدار و امنیت جز با تلاش های شبانه روزی نیروهای مسلح و همدلی و اتحاد آن ها به دست نیامده است.

فرمانده انتظامی کنگاور گفت: خوشبختانه این امنیت در استان کرمانشاه و شهرستان کنگاور نیز به چشم می خورد که امیدوارم مجموعه این تلاش ها رضایت شهروندان را جلب کند.

در ادامه سرهنگ سلیمی جانشین ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کنگاور نیز با تقدیر از عملکرد مجموعه انتظامی شهرستان، بر همدلی موجود میان نیروهای مسلح تاکید و تصریح کرد: امروز با وجود رهبر معظم انقلاب و ولایتمداری آحاد مختلف مردم شاهد وجود امنیتی پایدار در جامعه هستیم. 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار