مراسم افتتاحیه و اولین دوره آموزش مربیگری زندگی سیتی‌استیج با محوریت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه در سینما فرهنگ با استقبال نوجوانان و جوانان برگزار شد.
کد خبر: ۶۲۱۲۸۵
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۱ 20 June 2018

به گزارش  تابناک به نقل ازاداره روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری کرمانشاه به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه اولین دوره‌های مربیگری زندگی، با موضوع چالش‌های ارتباطی نوجوانان و جوانان و مهارت‌های ارتباطی آنان با دوستان و والدین، با همراهی پرشور جوانان و نوجوانان کرمانشاهی و با حضور دکتر نبی بستان، مدرس و مجری طرح سیتی‌استیج در سینما فرهنگ کرمانشاه آغاز شد.

دکتر بستان متخصص روانشاسی و مدرس دوره سیتی‌استیج با تاکید بر اهمیت چگونگی ارتباط با دیگران خاطر نشان کرد، که ارتباط تنها انتقال و گرفتن پیام نیست. آنچه که در ارتباط اهمیت ویژه‌ای دارد این است که هر شخصی نخست باید با دنیای خودش ارتباط موثر برقرار کند یعنی بتواند هیجان‌پذیر باشد، از مسائل و مشکلات زندگی فرار نکند و فرایندهای ارتباطی با دیگران را بازبینی کند.

وی عنوان کرد برای رشد و بهبود شرایط زندگی جوان باید بیشتر مطالعه کند، فعالیت روزانه هدفمند داشته باشد و ورزش کند. سپس این ارتباط موثر با خود را به دیگران نیز انتقال دهد تا بر این اساس، با شجاعت با دیگران درباره‌ی مسائل گفتگو کند و درباره‌ی چالش‌ها و اشتباهاتش در فرایندهای ارتباطی سخن بگوید. رفتن به این مسیر میسر نخواهد شد مگر آنکه به گفته‌ی سهراب سپهری بپذیریم " که زندگی آمدن و بودن و جاری شدن است " چه بخواهیم چه نخواهیم جویبار زندگی جاریست. از این رو می‌شود قانون تازه‌ای میان دلبستگی‌ها و پیوستگی‌ها با دیگران ایجاد کرد تنها با تغییر تفکر و حرکت نو در زندگی.

گفتنی است:در پایان استیج، پیام اولین دوره که با عنوان، «ارتباط موثر پلی بسوی شادابی، امید و انگیزه جوانان»، با همراهی شرکت‌کنندگان قرائت شد.
این جلسات یکشنبه‌های هر هفته ویژه نوجوانان و جوانان و جمعه‌های هر هفته ویژه زوجین و خانواده‌ها با تاکید بر موضوعات کاربردی برگزار خواهد شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار