دادستان عمومی وانقلاب استان کرمانشاه گفت: پرونده تخلفات مالی کمیسیون ماده ۱۰۰ کرمانشاه بزودی آماده ارسال به دادگاه خواهد شد.
کد خبر: ۶۲۱۳۳۸
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۴ 20 June 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،محمدحسین صادقی  با اشاره به کشف شبکه فساد مالی در کمیسیون ماده 100 کرمانشاه طی سال گذشته، اظهارکرد: در این پرونده 40 نفر به اتهام ارتشاء و سوء استفاده گسترده مالی شناسایی و دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه پرونده متهمان این تخلف مالی در حال حاضر در مرحله تحقیقات و صدور قرار نهایی قرار دارد، ادامه داد: این پرونده بزودی آماده ارسال به دادگاه خواهد شد.

دادستان کرمانشاه در ادامه نگاه درآمدی به کمیسیون ماده 100 را مغایر با حقوق عمومی دانست و تاکید کرد: شهرداری ها باید نگاه درآمدی به کمیسیون ماده 100 نداشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه چند اشکال در قانون شهرداری ها وجود دارد که ضروری است این قانون بروزرسانی شود، گفت: باید یک مسئول برای این موضوع مشخص و از سوی دیگر شهرداری ها نیز عزم جدی در برخورد هنگام شکل گیری تخلف را داشته باشند.

صادقی همچنین سطح سلامت اداری دستگاه های کرمانشاه را خوب توصیف کرد و افزود: در این زمینه احساس نگرانی جدی وجود ندارد و بخش های نظارتی درون دستگاهی نیز به وظایف قانونی خود عمل می کنند.

وی در خصوص فعالیت برخی دستگاه های دولتی در تلگرام نیز عنوان کرد: طبق بخشنامه صادره فعالیت دستگاه ها و نهادهای دولتی در تلگرام ممنوعیت دارد و این دستگاه ها حق تبادل اطلاعات در پیام رسان های خارجی را ندارند.

دادستان کرمانشاه تصریح کرد: اگر دستگاهی به این بخشنامه توجه نکرده باید پاسخگو باشد.

 

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار