مدیر عامل شرکت مخابرات استان کرمانشاه از رفع تمامی مشکلات ارتباطی در مناطق زلزله‌زده خبر داد و گفت: اختلالات ارتباطی موقت به خاطر قطع برق یا مشکلات جزیی فنی است.
کد خبر: ۶۲۱۳۴۳
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۷ 20 June 2018

به گزارش تابناک به نقل از مهر،مسیب قبادیان در مورد آخرین وضعیت ارتباطی و مخابراتی مناطق زلزله‌زده اظهار داشت: ایمن‌سازی‌هایی که از قبل زلزله داشتیم موجب شد که هنگام وقوع زلزله هیچگونه تخریبی در تجهیزات ارتباطی نداشته باشیم و فقط چند آنتن بدلیل برخورد سنگ آسیب جزیی دید.

وی با بیان اینکه این موارد نیز سریعا رفع نقص گردید، افزود: اگر در زمان وقوع زلزله با قطعی ارتباط مواجه شدیم بدلیل قطعی برق بود که همان روز از استان‌های همجوار درخواست ژنراتور برق داشتیم، اکیپ‌ها از استان به محل اعزام و روز بعد از زلزله مشکل رفع و ارتباط وصل گردید.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان کرمانشاه بیان داشت: به ساختمان‌های اداری مخابرات در مناطق زلزله‌زده آسیب‌های جدی وارد شد که درحال بازسازی آنها هستیم.

قبادیان تصریح کرد: در حال حاضر هیچگونه مشکل ارتباطی در استان وجود ندارد و اگر گاهی با قطعی مواجه می‌شویم، به دلیل قطع برق و یا مشکلات جزیی فنی است که سریعا رفع می‌شود و این ارتباطی به بحث زلزله ندارد چراکه شرکت مخابرات از بحران زلزله به سرعت عبور کرد.

 

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار