با حضور رئیس کمیته امداد کشور صورت گرفت:
بصورت نمادین واگذاری ۱۰۰ منزل مسکونی مددجویی در بخش ازگله شهرستان ثلاث باباجانی ظهر امروز (۳۱ خرداد ۹۷) با حضور مهندس فتاح رئیس کمیته امداد در روستای دره ژاله این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۶۲۱۷۳۹
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۶ 21 June 2018

به گزارش تابناک:سید پرویز فتاح، رئیس کمیته امداد در این آیین با یادآوری اینکه ۸۰ منزل مسکونی مددجویی و غیر مددجویی در روستای دره ژاله براثر زلزله هفت و سه دهم ریشتری آبان ماه تخریب شده است، بیان کرد: هریک از این خانه‌ها را با اعتبار پنج میلیون تومانی به وسایل ضروری زندگی تجهیز می‌کنیم.

مهندس فتاح با بیان اینکه از دل خرابی‌های زلزله رویشی صورت گرفته است، گفت: چیزی به غیر از نشاط وامید در چهره مردم زلزله زده نمی‌بینیم.

فتاح با تاکید بر اینکه اصل کار در بازسازی‌های مناطق زلزله زده خود مردم هستند، ادامه داد: مردم زلزله را تحمل کردند  و همین تحمل و صبوری مردم کرمانشاه باعث عبور از سختی و مشکلات زلزله شد.

رئیس کمیته امداد عنوان کرد: همه مسئولان برای بازسازی این مناطق تلاش کردند و هم اکنون امنیت در مناطق زلزله زده کرمانشاه موج می‌زند.

وی تاکید کرد: پس از زلزله بزرگ کرمانشاه تمام ایران حتی جا‌هایی که خود نیز محروم بودند مشارکت کردند و به کمک زلزله زدگان آمدند.  

شایسته ذکر است،  پیش از این آیین مهندس فتاح، رئیس کمیته امداد از تعدادی منازل مسکونی ساخته شده در روستا‌های زلزله زده کوئیک عزیز، میش رنگین و رمکی شهرستان سرپل ذهاب بازدید و ضمن گفتگو با خانوار‌های تحت حمایت در جریان مشکلات و مسائل مددجویان این روستا‌ها قرار گرفت.

گفتنی است صبح امروز نیز آیین افتتاح و واگذاری ۲۵۰ منزل مسکونی مددجویی در شهرستان سرپل ذهاب با حضور مهندس فتاح و استاندار کرمانشاه برگزار شد.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار