معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه از برپایی نمایشگاه تابستانه صنایع دستی در مجموعه تاریخی تاق بستان خبر داد.
کد خبر: ۶۲۵۳۶۸
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۵ 01 July 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،پروانه حیدری با اشاره به شروع فصل تابستان  و افزایش تعداد مسافرت ها، اظهارکرد: از آنجایی که بازدید از اماکن تاریخی و تفریحی استان در این فصل بیشتر می شود، برپایی بازارچه های تابستاته صنایع دستی را در این اماکن در برنامه داریم.

وی ادامه داد: در این راستا از اول تیر بازارچه تابستانه صنایع دستی را در تاق بستان برپا کرده ایم که به مدت دو ماه - تا ابتدای شهریور - برپا خواهد بود.

معاون صنایع دستی استان تصریح کرد: بازارچه تابستانه صنایع دستی تاق بستان دارای 25 غرفه شامل غرفه های سراجی سنتی، البسه محلی، زیورآلات سنتی، ابزار آلات فلزی، گیوه بافی و... است و در هر دو نوبت صبح و عصر برپاست.

وی تاکید کرد: همچنین راه اندازی بازارچه های تابستانه صنایع دستی را در سطح 13 شهرستان دیگر استان در دستور کار قرار داده ایم.

حیدری در ادامه تاکیدکرد: برپایی بازارچه های تابستانه یکی از راه های مهم بازاریابی و رونق فروش محصولات صنایع دستی است که امیدورایم با راه اندازی این بازارچه ها بتوانیم به  هنرمندانصنعتگر استان کمکی کرده باشیم.

معاون صنایع دستی استان در ادامه از برگزاری نمایشگاه ملی صنایع دستی به میزبانی کرمانشاه خبرداد و گفت: این نمایشگاه از اول تا هفتم مرداد امسال باحضور هنرمندان صنعتگر سراسر کشور در کرمانشاه برپا خواهد شد

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار