مسئول اجرایی ستاد دهه کرامت استان فارس:د: اگر رسانه های فارس به خوبی اخبار مطلوب را رسانه ای کنند، حضرت شاهچراغ (ع) بیشتر به جامعه معرفی خواهند شد و فارس از این مهجوریت موجود خارج می شود.
کد خبر: ۶۲۵۵۲۱
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۵ 01 July 2018

تابناک فارس به نقل از شبستان:حجت الاسلام حسین امیدی، مسئول اجرایی ستاد دهه کرامت استان فارس امروز (10 تیر) در جلسه هماهنگی کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی که به مسئولیت سید علی اصغر محدث،‌ مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، در محل دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان برگزار شد، گفت: سالیانی است که شورای دهه کرامت در کشور تشکیل شده است.

 

وی، مهمترین هدف از ایجاد این کمیته را پوشش خبری و آگاه سازی افکار عمومی دانست و یادآور شد: اگر رسانه های جمعی همت کنند و به شکل مطلوب اطلاع رسانی ها انجام شود، حق مطلب ادا شده و شکوه و عظمت این دهه را در منظر دید مردم سراسر استان، کشور و حتی جهان، قرار خواهند داد.

 

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان فارس با تاکید بر اینکه رسانه ها باید حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع)‌ و سایر امامزادگان استان را بهتر به مردم بشناسنانند، افزود: به خاطر اینکه مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، شیراز را سومین حرم اهل بیت (ع) نامگذاری کردند، از این رو تکلیف و وظیفه دوچندانی در خصوص سومین حرم اهل بیت (ع) روی دوش تک تک ماست.

 

وی با یادآوری این مطلب که اخبار مطلوب و تراز اول در خصوص حرم مطهر به ویژه حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) روی خروجی خبرگزاری ها و رسانه های مکتوب قرار گیرد، اضافه کرد: اگر رسانه های فارس به خوبی اخبار مطلوب را رسانه ای کنند، حضرت شاهچراغ (ع) بیشتر به جامعه معرفی خواهند شد و فارس از این مهجوریت موجود خارج می شود.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار