رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کرمانشاه گفت: بیشترین مراجعات به این مرکز طی سه ماهه امسال در زمینه بیماری‌های قلبی و تنفسی است
کد خبر: ۶۲۶۱۹۲
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۰ 03 July 2018

به گزارش تابناک به نقل از مهر،دکتر صائب مدرسی با تشریح آمار عملکرد سه ماهه اورژانس کرمانشاه اظهار داشت: در بحث حوادث ترافیکی شهری یک هزار و ۸۲۸ مورد و حوادث جاده‌ای یک هزار و ۶۳۳ مورد ماموریت انجام شده است.

وی با اشاره به حوادث غیرمرتبط با حمل و نقل هم افزود: در این زمینه هم ۲ هزار و ۹۲۲ مورد ماموریت انجام شده که یک هزار و ۲۵۸ ماموریت شهری و ۶۶۴ ماموریت جاده‌ای بوده است.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کرمانشاه با اشاره به اینکه بیماری‌های قلبی و تنفسی بیشترین مراجعات در میان بیماری‌ها است، بیان داشت: برای کل بیماری‌ها ۵ هزار و ۹۴۱ مورد ماموریت انجام شده است که یک هزار و ۲۳۱ مورد ماموریت شهری و ۷۱۰ ماموریت جاده‌ای است.

دکتر مدرسی درباره تعداد ماموریت‌ها برای رسیدگی به بیماران قلبی افزود: یک هزار و ۳۱۵ مورد ماموریت شهری و ۲۳۱ مورد ماموریت جاده‌ای در این راستا انجام شده است همچنین برای رسیدگی به بیماران تنفسی، ۵۶۰ ماموریت شهری و ۸۲ ماموریت جاده‌ای صورت گرفته است.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کرمانشاه با اشاره به وقوع ۱۱ مورد غرق شدگی در استان خاطرنشان کرد: ۶ مورد غرق شدگی شهری و پنج مورد نیز جاده‌ای بوده است.

وی همچنین از انجام ۳۵ ماموریت شهری با موضوع مسمومیت با منوکسیدکربن و هشت مورد ماموریت جاده‌ای در همین زمینه خبر داد.

این مقام مسئول با اشاره به ۱۰ مورد احیای موفق در فصل بهار افزود: در این مدت ۳ هزار و ۷۲۹ مورد مشاوره تلفنی توسط نیروهای اورژانس انجام شده است

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار