جانشین سپاه انصارالحسین(ع) همدان، خدمات‌ و امدادرسانی یگان‌های این سپاه را در شهر زلزله‌زده ازگله تشریح کرد.
کد خبر: ۶۲۶۱۹۵
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۶ 03 July 2018

به گزارش تابناک به نقل از  فارس،سردار مهدی فرجی، اظهار داشت: ما به عنوان خادم در سپاه استان همدان ماموریت داشتیم در منطقه عمومی ازگله امدادرسانی انجام بدهیم و قبل از وقوع زلزله هم یگان رسمی ما در منطقه برای برقراری امنیت مستقر بوده است.

وی گفت: نیروهای سپاه انصارالحسین(ع) همدان آشنایی خوبی با منطقه داشته و بعد از حادثه‌ای که رخ داد، در مرحله نخست وظیفه ما کمک‌رسانی به مردم بود و بعد از اینکه اقداماتی در بحث اسکان اضطراری و موقت انجام گرفت، مجموعه‌هایی وارد شدند و برای خانواده‌های زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) و یهزیستی کمک‌هایی در نظر گرفته شد.

جانشین سپاه انصارالحسین(ع) همدان ادامه داد: در استان کرمانشاه هم هماهنگی‌هایی برای ساخت واحدهای مسکونی در منطقه زلزله‌زده ازگله صورت پذیرفت که تا پایان مردادماه سال‌جاری تمام تعهدات خویش را با کیفیت و استاندارد لازم به انجام می‌رسانیم.

وی با اشاره به کمک‌های افراد خیر برای ساخت واحدهای مسکونی ساکنان مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه و رضایت اهالی این مناطق از نتیجه حاصل شده، عنوان کرد: گروه‌های جهادی بسیج در زمینه ساخت واحدهای مسکونی ساکنان مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه با تمام وجود کار و تلاش کردند.

فرجی مساحت زیربنای واحدهای مسکونی احداث شده برای زلزله‌زدگان را ۸۵ مترمربع بیان کرد و متذکر شد: فضای مناسب برای نگه‌داری دام‌ها در مناطق روستایی ساخته شده است تا فعالیت دامداری روستاییان ادامه پیدا کند.

 

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار