مدیرکل بنیاد کرمانشاه گفت: شهدا درراه حراست از آرمان‌های انقلاب گام برداشتند.
کد خبر: ۶۲۶۶۲۲
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۳ 04 July 2018

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، به‌منظور ارج نهادن به مقام والای شهدا، حجت‌الاسلام هادی عسگری مدیرکل بنیاد استان به همراه فرماندارکرمانشاه ورئیس بنیاد شهرستان کرمانشاه در مراسم گرامی داشت شهیدان گران‌قدر کیومرث آقایی و یدالله چشم میشی حضور یافتند.

 حجت‌الاسلام عسگری در این مراسم ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای خلیج‌فارس در ۱۲ تیرماه ۶۷، گفت: دشمنان همیشه در حال طرح‌ریزی و خدعه علیه ایران اسلامی هستندو به حمدالله همیشه شکست خورده اند.

مدیرکل بنیاد کرمانشاه افزود: حمله ناو آمریکایی در سال ۶۷ به هواپیمای مسافربری ایرانی نتیجه ضعف و ناتوانی آن‌ها در کنترل و به‌زانو درآوردن این نظام مقدس اسلامی است.

حجت‌الاسلام عسگری بابیان این مطلب که شهدا مایه سربلندی نظام هستند، اظهار داشت: شهدا درراه حراست و دفاع از آرمان‌های انقلاب و مردم، ایثار کرده و از خود گذشتند.

وی در ادامه با اشاره به این مطلب که خانواده‌های شهدا یادگاران شهدا هستند، خاطرنشان کرد: جامعه ایثارگری ما الگوی رفتاری و اخلاقی خوبی برای دیگر اقشار جامعه در رویاروییبا مسائل و مشکلات هستند و این عزیزان با صبر و استقامت در برابر تمام مشکلات ایستادگی کردند.

مدیرکل بنیاد کرمانشاه در پایان چنین مراسمی را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و شناساندن شهدای والامقام به اقشار مختلف جامعه دانست.

گفتنی است شهیدان معظم کیومرث آقایی و یدالله چشم میشی در ۱۲ تیرماه ۶۷ در حمله ناو آمریکایی به هواپیمای ایرباس متعلق به جمهوری اسلامی ایران در آب‌های نیل گون خلیج‌فارسبه درجه رفیع شهادت رسیدند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار