رئیس هیات نجات غریق استان کرمانشاه از افزایش تعداد بازدیدهای سرزده و مستمر از استخرهای استان طی فصل تابستان خبر داد.
کد خبر: ۶۲۸۰۱۷
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۶ 08 July 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،سعید نصراللهی  با اشاره به افزایش چشمگیر تعداد مراجعات به استخرهای کرمانشاه با آغاز فصل تابستان، اظهارکرد: از پیش از شروع فصل تابستان با همکاری مرکز بهداشت استان بازدید از استخرها را شروع کردیم.

وی ادامه داد: تاکنون چندین مرحله بازدید از استخرهای استان انجام داده ایم كه یک مورد منجر به پلمب شد که پس از رفع نواقص و اشکالات مجددا دستور بازگشایی آن صادر شد.

رئیس هیات نجات غریق استان کرمانشاه باتاکید براینکه با استخرهای متخلف برخورد می شود، عنوان کرد: از آنجایی که با بحث سلامت مردم سروکار داریم، حتی اگر لازم باشد اسامی استخرهای متخلف را اعلام و به مردم معرفی می کنیم.

وی با بیان اینکه متاسفانه اکثر استخرهای استان استانداردهای لازم را رعایت نمی کنند، تاکید کرد: استخرهایی که استانداردها را رعایت کنند تقویت خواهیم کرد.

نصراللهی با بیان اینکه جمعا 350 ناجی دارای کارت در سطح استان داریم، گفت: در هر استخر بنا به میزان مساحت آن ناجیانی که باید مستقر شوند را به مدیران استخرها اعلام کرده ایم.

وی با اشاره به وجود 24 استخر فعال درسطح شهر کرمانشاه و 13 استخردر سطح شهرستانها، افزود: بازدید از استخرها را بصورت مستمر و سرزده تا پایان فصل گرم سال ادامه
خواهیم داد.

رئیس هیات نجات غریق استان کرمانشاه همچنین از اجرای طرح شناسایی اماکن آبی پرخطر سطح استان خبرداد وگفت: طی جلساتی که با اداره کل ورزش و جوانان و ستاد بحران استانداری داشتیم قرار شد اماکن پرخطر آبی استان توسط هیات نجات غریق شناسایی شوند تا برای استقرار ناجیان در تابستان که آمار غرق شدگی ها افزایش می یابد، اقدام کنیم.

 

 

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار