دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه رازی از برگزاری نشست سالیانه دفاتر اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل کشور در کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۶۲۸۰۳۲
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۱ 08 July 2018

به گزارش تابناک به نقل زا ایسنا،امیرحسین ترابی ، بابیان اینکه این نشست هفته اول شهریور و به مدت پنج روز برگزار خواهد شد، اظهارکرد: این برای اولین بار است که کرمانشاه میزبان این نشست شده است.

وی ادامه داد: در نشست سی ام دفاتر اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل کشور 500 میهمان از 57 دانشگاه کشور در دانشگاه رازی کرمانشاه حضور خواهند یافت.

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه رازی هدف از برگزاری این نشست را هم اندیشی دفاتر اتحادیه و مشخص کردن برنامه های آتی عنوان کرد.

وی با بیان اینکه درحال حاضر جایگاه جنبش دانشجویی در سطح کرمانشاه بسیار کمرنگ است، افزود: پررنگ شدن این جایگاه و معرفی پتانسیل های دانشگاه رازی به عنوان قطب دانشگاه های منطقه غرب کشور از دیگر اهداف ما برای برگزاری این نشست در استان است.

وی گفـت: درتلاشیم تا از فرصت میزبانی این نشست برای معرفی ظرفیت های گردشگری و حتی صنعتی استان هم استفاده کنیم. 

ترابی با تاکید براینکه هزینه های برگزاری این نشست توسط وزارت علوم پرداخت می شود، اضافه کرد: درحال هماهنگی برای حضور تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، شخصیت های نظامی و سیاسی کشور در این نشست هستیم.

وی از برگزاری برنامه های جانبی همزمان با برگزاری این نشست خبرداد و گفت: برگزاری همایش بین المللی "اتحاد و مقاومت" با حضور تعدادی از علمای داخلی و خارجی از برنامه های جانبی این نشست خواهد بود.

 

 

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار