مدیرکل حج و زیارت استان کرمانشاه با بیان اینکه امسال یک‌هزار و ۱۳۰ زائر از این استان راهی سرزمین وحی می‌شوند، گفت: ۲۹۵ زائر نیز از استان‌های ایلام و لرستان از فرودگاهکرمانشاه به مدینه منوره اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۶۲۸۰۴۱
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۸ 08 July 2018

به گزارش تابناک به نقل از فارس،حامد دارابی، اظهار داشت: امسال یک‌هزار و ۱۳۰ زائر از استان کرمانشاه راهی سرزمین وحی می‌شوند.

مدیرکل حج و زیارت استان کرمانشاه ادامه داد: این تعداد زائر در قالب هشت کاروان (پنج کاروان اهل تشییع و سه کاروان اهل سنت)، از نهم تا یازدهم مردادماه راهی سرزمین وحی می‌شوند.

وی با بیان اینکه امسال زائران ۲ استان دیگر کشور نیز از طریق فرودگاه بین‌المللی شهید اشرفی‌اصفهانی راهی خانه خدا می‌شوند، افزود: اعزام کاروان‌های ۱۶۰ نفره زائران ایلامی و۱۳۵ نفره زائران لرستانی، برای انجام مناسک حج تمتع به سرزمین وحی از طریق فرودگاه کرمانشاه انجام می‌شود.

به گفته دارابی، در مجموعه یک‌هزار و ۴۷۷ زائر استان‌های کرمانشاه، ایلام و لرستان از فرودگاه بین‌المللی شهید اشرفی اصفهانی استان راهی مدینه‌منوره می‌شوند.

این مسؤول تمامی کاروان استان کرمانشاه را مدینه قبل دانست و گفت: کاروان‌های زائران خانه خدا از کرمانشاه به مدینه می‌روند بعد از اقامتی پنج الی ۶ روزه، راهی مکه می‌شوند وحدود ۲۸ تا ۳۰ روز نیز در آن‌جا مناسک حج تمتع را به‌جا می‌آورند.

وی از زائران خواست وسایل خود را ۴۸ ساعت قبل از اعزام تحویل مدیر کاوران بدهند تا مدیر آن‌ها را تحویل فرودگاه دهد.

مدیرکل حج و زیارت استان کرمانشاه در پایان، گفت: زائران خانه خدا طی روز‌های ۱۱، ۱۲ و ۱۳ شهریورماه به کرمانشاه باز می‌گردند.

 

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار