سرمربی فوتبال بعثت کرمانشاه از رایزنی مسئولین این باشگاه برای خرید امتیاز تیمی دیگر جهت حضور در لیگ دسته یک فوتبال کشور خبر داد.
کد خبر: ۶۲۸۲۴۱
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰ 09 July 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،فرشید استحقاری  با اشاره به رایزنی های انجام گرفته توسط مسئولین باشگاه بعثت با تیم دسته اولی شهرداری تبریزی برای خرید امتیاز این تیم طی ماه های گذشته، اظهار کرد: متاسفانه علیرغم موافقت اولیه مسئولین باشگاه تبریزی، به دلیل پاره ای از اختلافات داخلی در انتقال امتیاز این تیم به کرمانشاه وقفه ای ایجاد شده است.

وی ادامه داد: مسئولین باشگاه بعثت کرمانشاه درحال رایزنی با چند تیم دیگر دسته اولی کشور برای خرید امتیاز هستند.

سرمربی بعثت کرمانشاه خاطرنشان کرد: تیم بعثت کرمانشاه قطعا در لیگ دسته یک فوتبال کشور یا با خرید امتیاز تیم شهرداری تبریز و یا تیمی دیگر حضور خواهد داشت.

وی بابیان اینکه تیم بعثت طی دو هفته گذشته تمرینات خود را برای حضور در لیگ دسته یک فوتبال کشور در تهران آغاز کرده، افزود: بازیکنان این تیم از امروز(17 تیر) در کرمانشاه تمرینات خود را ادامه دادند.

استحقاری با تاکید براینکه تاکنون با پنج بازیکن بومی برای حضور در تیم بعثت قرارداد بسته ایم، خاطرنشان کرد: خرید بازیکنان جدید را تا شروع لیگ دسته یک که از مرداد خواهد بود، ادامه خواهیم داد.


* متن:
* کد مقابل را وارد

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار