فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) کرمانشاه در دیدار با مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای این استان گفت: توسعه آموزش های فنی و حرفه ای راهکاری مناسب برای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی، ایجاد اشتغال پایدار و تولید محصولات و خدمات داخلی است.
کد خبر: ۶۲۹۰۱۷
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۲ 11 July 2018

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه، سردار بهمن ریحانی، فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) با یاور محمدی، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای این استان دیدار و گفتگو کرد.

وی در ادامه بر ضرورت توسعه همکاری آموزشی و تعامل بین سپاه و آموزش فنی و حرفه ای تأکید کرد.

سردار بهمنی ریحانی گفت: توسعه بدون آموزش‌های مهارتی مفهومی ندارد و یکی از ضرورت‌ها و الزامات توسعه اقتصادی و تغییرات اجتماعی و فرهنگی، توجه ویژه به ارتقای فرهنگ مهارت آموزی است.

وی با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بر ایجاد اشتغال، رفع موانع آن و تلاش همگان در راستای کاهش نرخ بیکاری و خدمت به مردم، گفت: وظیفه ی همه ی ارگان های نظام حرکت در مسیر تحقق این مهم است و سپاه پاسداران نیز در نیل به این مهم همگام با سایر نهادها تمام تلاش و همت خود را بکار می گیرد .

وی با اشاره به اهميت آموزش هاي مهارتي به جوانان در رسيدن به مشاغل زود بازده اظهار داشت: فرهنگ مهارت آموزی در بین سربازان وظیفه باید گسترش یابد چرا که آموزش های فنی و حرفه ای سربازان را برای ورود به بازارکار توانمند می کند.

درادامه این نشست فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) کرمانشاه از اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان تشکر کرد و راهکارهای توسعه همکاری های فیمابین مورد بحث و بررسی قرار گرفت .

 

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار