تابناک چهارمحال وبختیاری- دبیر جشنواره زیرسایه خورشید چهارمحال و بختیاری گفت: این استان همزمان با دهه کرامت میزبان 9 تن از خادمان مرقد امام رضا (ع) است.
کد خبر: ۶۳۰۴۸۳
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۰ 15 July 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- ابراهیم ابراهیمی در نشست خبری با خبرنگاران افزود: خادمان رضوی از 29 تیر تا چهارم مردادماه امسال همزمان با دهه کرامت در 20 شهر و 40 روستای استان حضور پیدا می کنند و دلهای مردم را با روح معنوی و عطر امام مهربانی ها گره می زنند.
وی، اجرای جشن های مردمی با عنوان «بزم نور» را از محوری ترین برنامه های دهه کرامت برشمرد و گفت: سرکشی از 2 روستای محروم سرآقاسید و خویه، سرکشی از مراکز درمانی و دلجویی از بیماران، دیدار با خانواده شهدا، دیدار با 40 خانواده بی بضاعت، حضور در زندانها و دیدار با معلولان و سرکشی از مراکز توانبخشی از دیگر برنامه های زیرسایه خورشید است.
ابراهیمی ادامه داد: حضور در بقاع متبرکه و امامزادگان، سرکشی از مراکز نگهداری کودکان بی سرپرست، حضور در برنامه های دانش آموزی و دانشجویی، توزیع بسته های متبرک، حمایت از زندانیان جرائم غیرعمد، حضور در مراکز اصلاح و تربیت و سرکشی از واحدهای تولیدی از دیگر برنامه های حضور یک هفته ای خادمان رضوی در استان است.
دبیر جشنواره زیرسایه خورشید چهارمحال و بختیاری با اشاره به زمان استقبال خدام رضوی در شهرکرد اظهار کرد: این برنامه همراه با جشن مردمی سوم مردادماه همزمان با سالروز ولادت امام رضا (ع) از میدان 12 محرم تا میدان امامزادگان حلیمه و حکیمه خاتون این شهر برگزار می شود.
ابراهیمی افزود: خادمان رضوی در 2 گروه تقسیم و در شهرستانهای استان حضور پیدا می کنند.
وی با بیان اینکه جشنواره مردمی و بین المللی زیر سایه خورشید 11 سال متوالی در کشور و 6 سال متوالی در استان در حال برگزاری است، گفت: این جشنواره به همت مجموعه عاشقان ولایت شهرکرد بصورت خودجوش برگزار می شود.
دبیر جشنواره زیرسایه خورشید خاطرنشان کرد: سال گذشته 90 هزار مخاطب مستقیم و 400 هزار مخاطب غیرمستقیم از برنامه های جشنواره بهره مند شدند.
امسال همزمان با برگزاری یازدهمین دوره جشنواره های مردمی و بین المللی زیرسایه خورشید، کاروان هایی با افزایش 30 درصدی نسبت به سال گذشته در یک هزار و 500 نقطه از جهان حضور می یابند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار