سجاد سلیمانی در گفتگو با تابناک:
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری کرمانشاه گفت:متقاضیان سرویس مدارس در سال تحصیلی ۹۸-۹۷ باید در سامانه پایش ناوگان دانش آموزی (سپند) ثبت نام کنند.
کد خبر: ۶۳۱۳۲۷
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۶ 17 July 2018

سجاد سلیمانی در گفتگو با خبرنگار تابناک افزود:با توجه به ابلاغ دستورالعمل جدبد آئین نامه اجرائی ایاب وذهاب دانش آموزان از سوی وزارت کشور و تاکید بر استفاده سامانه های نوین در این حوزه و با عنایت به این که متولی اصلی امر حمل و نقل دانش آموزان سازمان ھای تاکسیرانی در سراسر کشور شناخته شده اند، متقاضیان محترم برای انجام این امر می بایست در سایت سامانه ثبت نام نموده و جھت انجام مراحـل بعدی به این سازمان مراجعه کنند.

وی خاطر نشان کرد: پیمانکاران، مدیران مدارس، رانندگان تاکسی و دانش‌آموزان باید برای دسترسی آسان‌تر، اطلاعات خود را در سامانه پایش ناوگان دانش آموزی  به آدرس irtusepand.ir وارد کنند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری کرمانشاه اظهار داشت:در مرحله نخست این طرح ثبت‌نام مدیران مدارس، پیمانکاران و رانندگان در سامانه سپند آغاز شده و دانش‌آموزان هم از نیمه دوم شهریور ماه می‌توانند در این سامانه ثبت‌ نام کنند.

سلیمانی تصریح کرد:ایجاد وحدت رویه در ارائه خدمات حمل و نقل دانش آموزان، اجرایی شدن قوانین و مقررات مربوطه، افزایش و بهبود کیفیت خدمات برای افزایش امنیت و ایمنی دانش آموزان به همراه خدمات مطلوبتر برای ایجاد حس آسودگی خاطر نسبی والدین، هویت سازی و متمایزنمودن ناوگان حمل و نقل دانش آموزان، خدمات نرم افزار مبتنی بر تلفن همراه برای استفاده از خدمات نرم افزاری رصد و پایش سفر دانش آموزی از جمله امتیاز و  ویژگی های این سامانه است.

به گفته این مسئول:در سامانه سپند رانندگان می‌توانند مسیر‌ها و محل‌های مورد نظر خود را انتخاب کنند و خانواده‌ها هم با نصب نرم افزار در تلفن همراه خود می‌توانند از ساعت رفت و برگشت فرزند خود اطلاع یابند که این امر موجب اطمینان خاطر خانواده‌ها از رفت و آمد فرندانشان می‌شود.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار