محمد مهدی سلطانیان در گفتگو با تابناک:
مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان سنقر و کلیایی گفت:۱۳۷ فقره از انشعابات قدیمی و گالوانیزه شهرستان استانداردسازی و ۲حوضچه شیرآلات نیز احداث شده است.
کد خبر: ۶۳۱۳۴۵
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۱ 17 July 2018

محمد مهدی سلطانیان در گفتگو با خبرنگار تابناک افزود:حدود ۹۵۰ متر عملیات اصلاح و توسعه شبکه توزیع آب در این شهر بازسازی و اجرایی می شود.

وی خاطر نشان کرد: لوله‌های کار گذاشته شده از جنس پلی اتیلن ودر سایز‌های ۶۳، ۷۵، ۹۰ و ۱۱۰ میلیمتر می‌باشند که در مناطق مختلف شهر از جمله محله های؛ سازمانی، عدالت ۴، کوچه شقایق ۶، شهرک ۳۰ دستگاه، کوچه شهید زبونی واقع درشهرک شهدا و کوچه خالقی کار گذاشته شده اند.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان سنقر و کلیایی اظهار داشت:با گرم شدن هوا، مصرف آب شرب در سنقر به طور چشمگیری رو به افزایش گذاشته شده است.

سلطانیان تصریح کرد:در راستای جلوگیری از هدر رفت ه میزان تقریبی ۶ لیتر در ثانیه و افزایش مطلوبیت آب مشترکان در سه ماهه اول سالجاری، یکهزار و ۵۰۰ متر از شبکه فرسوده و قدیمی آب از مدار خارج شده است.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان سنقر با اعلام اینکه کیفیت آب شرب شهر سنقر در سطح شهر‌های استان جزء بهترین آب است، اظهار داشت: آب شرب سنقر از مطلوبیتصددرصدی میکروبی و صد درصدی HPC و استاندارد کلر باقیمانده برخوردار است.

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار