تیم فوتبال بعثت کرمانشاه در دیداری تدارکاتی مقابل بادران تهران به تساوی ۳ بر ۳ دست یافت.
کد خبر: ۶۳۱۳۹۳
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۰ 17 July 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،فرشید استحقاری سرمربی تیم بعثت کرمانشاه ، با اشاره به برپایی اردوی تیم بادران در کرمانشاه، اظهار کرد: با توجه به حضور این تیم در کرمانشاه، به منظور آمادگی بیشتر بازیکنان بعثت برای حضور در مسابقات لیگ دسته یک، این بازی تدارکاتی را برگزار کردیم.

وی ادامه داد: هرچند تعدادی از بازیکنان تیم بعثت طی چند روز اخیر به این تیم جذب شده اند و نیاز به تمرین و هماهنگی بیشتری داشتند، اما خوشبختانه شاهد بازی خوبی از تیم بودیم.

سرمربی تیم بعثت کرمانشاه تصریح کرد: تا پیش از شروع مسابقات لیگ دسته یک چند بازی تدارکاتی دیگر را نیز برگزار خواهیم کرد.

وی افزود: هفته آینده نیز اردوی تدارکاتی در تهران خواهیم داشت و در مدت برپایی این اردو چند بازی دوستانه با تیم های تهرانی برگزار خواهیم کرد و در تلاشیم یکی از این تیم ها، تیم پرسپولیس یا استقلال باشد.

استحقاری در ادامه عنوان کرد: تیم بعثت کرمانشاه تاکنون با حدود 15 بازیکنان قرارداد منعقد کرده که برخی از آنها به تازگی جذب این تیم شده و برخی دیگر نیز تمدید قرارداد داشته اند.

وی با اشاره به تلاش مسئولان باشگاه بعثت برای حضور قطعی این تیم در لیگ دسته یک کشور، عنوان کرد: بحث خرید امتیاز تیم شهرداری تبریز بنا به دلایلی منتفی شد، اما رایزنی مسئولان باشگاه بعثت برای خرید امتیاز تیمی دیگر ادامه دارد و نهایتا تا پایان این هفته قطعی خواهد شد.

سرمربی تیم بعثت کرمانشاه تاکید کرد: انتظار داریم مسئولین و مردم استان نهایت همراهی و حمایت خود را از این تیم کرمانشاهی در لیگ دسته یک داشته باشند.

 

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار