معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه از برگزاری نشست های هم اندیشی نخبگان جوان در کرمانشاه خبرداد.
کد خبر: ۶۳۱۴۰۶
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۵ 17 July 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،شهرام عزیزی  با تاکید بر لزوم مشارکت جوانان در تصمیم گیری و برنامه ریزی ها، اظهار کرد: گفت و گو در فضای دوستانه از بهترین راه های مشارکت دادن حقیقی جوانان در تعیین سرنوشتشان است.

وی ادامه داد: در این راستا در نظر داریم نشست‌های هم اندیشی نخبگان جوان با مسئولین را در استان برگزار کنیم.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان یکی از اهداف برگزاری این نشست ها را ارتباط سازنده جوانان و مسئولین عنوان کرد و افزود: این نشست ها بر مبنای اعتماد متقابل میان جوانان و مسئولین برگزار می شود که در آن جوانان فرصت بیان چالش ها و مشکلات خود را خواهند داشت.

وی خاطرنشان کرد: تقویت اعتماد بنفس ملی، احساس هویت انقلابی، تقویت روحیه پرسشگری و نقادی علمی و منصفانه در نسل جوان از دیگر اهداف برگزار این نشست ها خواهد بود.

عزیزی تاکید کرد: جوانان برجسته کرمانشاهی در حوزه های علمی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی، برگزیدگان المپیادهای علمی و جشنواره های علمی معتبر داخلی و خارجی، مخترعان، دانش آموختگان ممتاز و جوانان کارآفرین در این نشست ها حضور خواهند داشت.

وی افزود: در این نشست ها، جوانان در حوزه‌های اوقات فراغت، هویت، سلامت، اشتغال، مسکن، رفاه اجتماعی، ازدواج و خانواده چالش ها و مشکلات موجود را عنوان می کنند.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان یادآورشد: مجری برگزاری این نشست ها یکی از سازمان های مردم نهاد فعال حوزه جوانان استان است و اداره کل ورزش وجوانان نیز ناظر نشست ها خواهد بود.

به گفته این مسئول این نشست ها از ابتدای مرداد و با فراخوانی که به جوانان شاخص استان داده می شود، برگزار می شود.

 

 

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار