دبیر ستاد اربعین استان کرمانشاه گفت: زائران در همایش عظیم اربعین، با مشاهده آثار کمک‌های نوع‌دوستانه خود را در مناطق زلزله‌زده، تبلیغات شوم ضدانقلاب و رسانه‌های معاند پیرامون ناکارآمد جلوه دادن نظام را خنثی می‌کنند.
کد خبر: ۶۳۱۴۲۰
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۷ 17 July 2018

به گزارش تابناک به نقل از خبرگزاری فارس از کرمانشاه، مسعود بهرام‌نژاد در نشست ستاد زائرین اربعین حسینی(ع) که به ریاست استاندار کرمانشاه در سالن تدبیر استانداری برگزار شد، اظهار داشت: ستاد اربعین تا پیش از این 13 کمیته تخصصی داشت که با توجه به ضرورت‌ها 2 کمیته جدید با عنوان مدیریت شناسایی، تشخیص هویت و انتقال اجساد و کمیته اتباع خارجی نیز به این ستاد اضافه شده است.

دبیر ستاد اربعین استان کرمانشاه گفت: انتظار می‌رود در راستای ارایه خدمات شایسته به زوار اباعبدالله الحسین (ع)، روسای کمیته‌ها، جلسات خود را به صورت منظم تشکیل دهند و مصوبات را به دبیرخانه ارسال کنند.

وی ادامه داد: مصوبات جلسات ستاد اربعین استان و کمیته‌های تخصصی زیرمجموعه، باید هرچه زودتر اجرایی شوند.

به گفته بهرام‌نژاد، در سال جدید اطلاع‌رسانی ایام اربعین با یک رویکرد جدید دنبال و مصوبات و فعالیت‌های صورت گرفته توسط ستاد مستند‌سازی می‌شود.

بهرام‌نژاد افزود: یک کانال خبری ویژه ستاد اربعین در این راستا در پیام‌رسان‌های داخلی تشکیل شده که فعالیت‌های صورت گرفته به شکل مناسبی منعکس می‌شود، این ابتکار با استقبال ستاد مرکزی روبرو شده است .

این مسؤول با بیان اینکه در روند بازسازی زلزله یک حرکت عظیم و بی‌نظیر صورت گرفته، گفت: خدمات ارزشمند و بزرگ نظام در ایام اربعین و در موکب‌هایی که در طول مسیر برپا شده، برای زوار تشریح می‌شود تا آثار کمک‌های خود را در روند بازسازی مناسب مناطق ببینند.

وی اضافه کرد: با تشریح این خدمات ارزشمند، تبلیغات شوم ضدانقلاب و رسانه‌های معاند پیرامون ناکارآمد جلوه دادن نظام خنثی می‌شود.

بهرام‌نژاد از معرفی پروژه‌هایی که هنوز به اتمام نرسیده‌اند و نیازمند به مشارکت خیرتن هستند، خبر داد و گفت: این پروژه‌ها به زوار معرفی می‌شوند تا زمینه نقش‌آفرینی افرادی که خواهان مشارکت در این امر خیر هستند، مهیا شود.

 

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار