سرپرست شهرداری کرمانشاه و معاون خدمات شهری مناطق ۸ گانه این شهرداری بر محوریت قراردادن برنامه‌ها و اقدامات حوزه خدمات شهری در جهت سلامت شهر و شهروندان تأکید شد.
کد خبر: ۶۳۱۸۸۲
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۶ 18 July 2018

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری، در این نشست که به بررسی اقدامات و عملکرد حوزه خدمات شهری، پیرامون رفع نواقص و کمبودهای موجود پرداخته شد، سرپرست شهرداری کرمانشاه با اشاره به اینکه ویژگی های اجتماعی و فرهنگی هرمنطقه از شهرداری با سایر مناطق فرق دارد، بر لزوم برنامه ریزی خاص برای هر منطقه در حوزه خدمات شهری و اجرایی تأکید کرد.

مهندس حامد لعل بخش گفت: باید باتوجه به ویژگی های خاص هرمنطقه نسبت به استقرار و عملیاتی شدن خدمات ناحیه محوری، اقدام شود تا شاهد بهبود عملکرد و ارتقاء کیفیت خدمات شهری شهرداری باشیم .

وی عملیاتی و موفق شدن این برنامه را منوط به تبادل نظر، ارائه راهکارها و پیشنهادات دو طرفه مابین شهرداری های مناطق 8 گانه با مجموعه ستادی معاونت خدمات شهری واجرایی شهرداری دانست .

لعل بخش افزود: توسعه شهرنشینی انتظارات و توقعات شهروندان را بالا برده است و ارائه خدمات نیز پیچیده تر شده است بنابراین مدیریت مشارکتی و جذب ایده های جدید از طرف شهروندان می تواند باعث ارائه خدمات مطلوبتری شود.

وی همسو سازی و هم اندیشی نیروهای خدمت رسان در شهرداری را عامل موفقیت خوانده و فلسفه وجودی شهرداری را در کنار ماهیت فرهنگی اجتماعی آن، ارائه خدماتی همچون تنظیف، رفت و روب و توسعه و نگهداری فضای سبز عنوان و تأکید کرد: در حوزه خدمات شهری سرعت، دقت و کیفیت مطلوب باید سرلوحه کارها قرار گیرد و نظافت و پاکیزگی و رفع سد معبر و جمع آوری موانع در سطح شهر باید با دقت و سرعت عمل بیشتری انجام گیرد.

سرپرست شهرداری کرمانشاه درپایان نگهداشت بهینه شهر را نیازمند نظارت و بازدید مستمر میدانی برشمرد و در ادامه بر شناسایی فضاهای بیدفاع شهری و استفاده بهینه از آنها، نگهداری وضعیت موجود و پاسخگویی به درخواست های شهروندان و کسب رضایت آنان تاکید کرد.

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار