تورج شیرزادیان در گفتگو با تابناک:
مدیر نظارت و ارزیابی تجهیزات و ملزومات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: دومین مرکز تشخیص و درمان سکته کشور در کرمانشاه راه اندازی می‌شود.
کد خبر: ۶۳۱۹۱۴
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۹ 18 July 2018

تورج شیرزادیان درگفتگو با خبرنگار تابناک افزود:در این مرکز که دارای به روز‌ترین امکانات و تجهیزات پزشکی، اتاق عمل و مراقبت‌های ویژه است بر روی مباحث تشخیصی گرفتگی عروق و سایر مسائل مرتبط با سکته به صورت تخصصی کار می‌شود.

وی خاطر نشان کرد:با خریداری و راه اندازی سه دستگاه جدید، مدرن و منحصر به فرد پزشکی که شامل 'ام آر آی' سه تسلا، آنژیوگرافی بای پلین و دستگاه سی تی آنژیو ۲۵۶ اسلایس است؛ به زودی شاهد آغاز به کار  اولین مرکز تشخیص و درمان سکته غرب کشور دراستان خواهیم بود.

وی ابراز داشت:در حال حاضر این دستگاه پیشرفته‌ترین دستگاه در کشور است که با اعتباری بالغ بر ۶۵ میلیارد ریال جهت ارتقاء خدمات تشخیصی و درمانی به بیماران خریداری شده است.

مدیر نظارت و ارزیابی تجهیزات و ملزومات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اظهار داشت: دستگاه آنژیوگرافی بای پلین در زمینه کار‌های تخصصی مداخله‌ای عروق محیطی و قلبی به کار برده می‌شود و از جمله بارزترین ویژگی‌های آن سرعت، دقت و کیفیت بالای این دستگاه است.

شیرزادیان تصریح کرد: کاهش دوز اشعه دریافتی پزشک و بیمار وکیفیت بالای این دستگاه برای ارتقاء درمان سکته و نارسایی‌های عروق محیطی، مغزی و قلبی از جمله دیگر مزیت‌های این دستگاه است.

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار