استاندار کرمانشاه گفت:دولتی کردن کارها برخلاف سیاست های اقتصاد مقاومتی است و برای دستیابی به یک توسعه پایدار نیازمند مشارکت گروه های مردم نهاد هستیم.
کد خبر: ۶۳۲۲۸۵
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۳ 19 July 2018

به گزارش خبرنگار تابناک،هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه صبح امروز ۵ شنبه در نشست ستاد مدیریت بحران استان افزود:منابع طبیعی و جنگل ها یک سرمایه ملی است همه باید در زمینه حفظ آن کوشا باشیم‌.

وی خاطر نشان کرد: حفظ منابع طبیعی و جنگل ها نیازمند مشارکت جدی و گسترده دهیاری ها و گروه های مردم نهاد است.

استاندار کرمانشاه اظهار داشت:اداراتی مانند منابع طبیعی و محیط زیست نباید تنها به منابع استانی بسنده کنند و با مراجعه به وزارت خانه ها از منابع ملی نیز بهره بگیرند. میزان موفقیت هر مدیر در جذب این منابع نشان از توانمندی های هر مدیر دارد.

بازوند تصریح کرد: بر اساس برآوردهای آب و فاضلاب روستایی، ۱۴۰ روستا نیازمند آبرسانی سیار هستند که با کمک فرمانداری ها و حوزه عمرانی راهکار مناسبی برای این موضوع اندیشیده می شود.

وی ابراز داشت: خاموشی های برق یک مشکل کشوری است و همه باید در زمینه صرفه جویی مصرف برق همراهی کنیم.

به گفته استاندار ،دستگاه های دولتی باید پرچمدار صرفه جویی در زمینه کاهش مصرف برق باشند.

وی افزود:اداره برق موظف است برق اداراتی که مصرف بیش از حد مجاز دارند را قطع کند وبرق صنایع باید با اطلاع قبلی قطع شود تا تولید کنندگان بر اساس شرایط موجود به برنامه ریزی بپردازند.

بازوند گفت:باید با سرمایه گذاری های مناسب، منابع ذخیره آبی را توسعه دهیم تا شاهد ایجاد منابع آبی پایدار برای شهر کرمانشاه و دیگر شهرها باشیم وتداوم قطع آب محلات پرجمعیتی مانند بهار، خیام، ظفر و ... در برخی ساعات روز، می تواند تبدیل به یک معضل جدی برای شهر و شهروندان شود.

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار