مرحله استانی چهل و یکمین دوره مسابقه سراسری قرآن کریم با رقابت ۶۰۵ شرکت کننده در کرمانشاه به پایان رسید.
کد خبر: ۶۳۲۹۰۴
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۸ 21 July 2018

به گزارش خبرنگار تابناک، حجت الاسلام آیت الله عباسیان مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه امروز در مراسم اختتامیه چهل و یکمین دوره مسابقه سراسری قرآن کریم گفت:طی سال گذشته شاهد برگزاری کلاس‌های فراوانی جهت حفظ قرآن و آشنایی با معارف اسلامی توسط دستگاه‌های مختلف در استان بودیم که خوشبختانه مثمر ثمر بوده است.

وی خاطر نشان کرد:اداره کل اوقاف و امور خیریه استان نیز در این مدت ۵۰۲ کلاس را با حضور بیش از ۱۰ هزار نفر برگزار کرده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه اظهار داشت:هرجا به قرآن متمسک شده ایم کار‌های ما خوب پیش رفته و هرجا که از قرآن فاصله گرفته ایم گرفتاری‌ها و مشکلات زیاد شده است.

عباسیان تصریح کرد:اگر می‌خواهیم در اقتصاد و مدیریت خود رشد داشته باشیم، اصول حاکمیتی بر نهاد‌ها و دستگاه‌های ما باید بر مبنای قرآن باشد ولی متاسفانه اقتصاد کشور را بر پایه نسخه غربی قرارداده ایم و این درحالیست که قرآن نسخه شفابخش تمام درد‌ها است.

وی ابراز داشت:در این مسابقات بیش از پنج هزار و ۱۰۰ نفر در مرحله شهرستانی چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در استان کرمانشاهشرکت کردندکه جمعا ۳۳۱ نفر در رشته آوایی و ۲۷۴ نفر نیز در رشته معارف به مرحله استانی راه پیدا کردند.

به گفته این مسئول،مسابقات مرحله استانی طی دو روز و با حضور ۱۲ داور ملی و بین المللی برگزارو۶۳ نفر حائز رتبه شدند.

عباسیان  گفت:امسال برای اولین بار همه شهرستان‌های استان مسابقات و سهمیه مستقل داشتند.

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار