محمد رستمی در گفتگو با تابناک:
مدیر اجرایی جشن‌های زیر سایه خورشید در اسلام‌آباد غرب گفت:امروز مردم شهید پرور این شهرستان میزبان خدام و پرچم امام رئوف است.
کد خبر: ۶۳۳۱۸۹
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۷ 22 July 2018

محمد رستمی در گفتگو با خبرنگارتابناک افزود: طبق برنامه هرساله در دهه کرامت میزبان کاروانی از خادمان امام رضا (ع) همراه با بیرق متبرک آستان قدس رضوی در استان و شهرستان‌ها هستیم.

وی خاطر نشان کرد:امسال نیز شهرستان در راستای ارتقای منزلت امامت و مهدویت از این کاروان همچون سال‌های گذشته  میزبان این میهمانان ویژه و بیرق امام هشتم است.

مدیر اجرایی جشن‌های زیر سایه خورشید در اسلام‌آباد غرب اظهار داشت: کاروان ساعت ۱۱ صبح امروز ۳۱ تیرماه روز به بخش حمیل می‌رود و خدام در میدان امام حسین (ع) این بخش به سخنرانی و مداحی می‌پردازند.

رستمی تصریح کرد: کاروان خدام رضوی در ادامه برنامه‌های خود در بخش حمیل ضمن برگزاری جسه‌ای با بخشدار با خانواده شهدا این بخش دیداری خواهند داشت و سپس به امامزاده حسن  راهی می‌شوند.

به گفته این مسئول کاروان عصر روز یکشنبه ۳۱ تیرماه به سمت شهر شهیدان مرصاد جرکت خواهد کرد.

وی ابراز داشت:ساعت ۱۸ روز یکشنبه کاروان مورد استقبال مردم از سمت پلیس راهنمایی و رانندگی به سمت میدان امام خمینی (ره) برای تبرک بیرق امام رضا (ع) قرار می‌گیرند.

رستمی دیدار از خانواده شهدا و جانبازان، سرکشی به بیمارستان امام خمینی (ره) اسلام‌آباد غرب و ملاقات از بیماران صعب العلاج وتعویض پرچم میدان امام رضا (ع) این شهرستانرا در قالب دیگر برنامه‌های اجرایی خدام رضوی در این شهرستان برشمرد.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار