مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: حضور و تاثیر قهرمانان شاخص در جامعه باید پررنگ تر باشد.
کد خبر: ۶۳۳۲۲۷
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۴ 22 July 2018

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان استان کرمانشاه؛جمعی از قهرمانان و ورزشکاران شاخص استان کرمانشاه مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه دیدار کردند.

براساس این گزارش،سونیا گماری دبیر این انجمن با اشاره به فعالیت های صورت گرفته از سوی اعضای انجمن در راستای کمک به جامعه گفت:تمام تلاش ما در راستای یاری رساندن به مردم دیارمان و «بخصوص کودکان بی سرپرست» برای دستیابی به برخی امکانات و شرایط است که در از ان بی بهره اند.

وی افزود:همچننی در زلزله اخیر استان کرمانشاه این انجمن با حضور مستقیم قهرمانان جهانی و پار المپیکی تلاش های مستمر زیادی برای کمک رسانی صورت داد و این تلاش ها کماکان ادامه دارد.

ملی پوش سابق قایقرانی خاطر نشان ساخت: ما امیدواریم با همکاری هم و هیئتهای ورزشی بتوانیم در آینده نخبه های خوبی از این کودکان پرورش دهیم همان طور که نخبگانی همیشه از دل این کودکان پرورش یافته است و به مجامع بین المللی راه پیدا کرده اند.

گماری در ادامه به استعدادیابی از نوجوانان مناطق حاشیه ای شهر کرمانشاه بصورت رایگان در رشته های مختلف ورزشی و ایجاد امکان استفاده از اماکن ورزشی بصورت رایگان برای این عزیزان نیز اشاره کرد و گفت:در این مسیر نیازمند همکاری اداره کل و هیئت های ورزشی می باشیم.

در ادامه صابر رحیمی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه ضمن تقدیر از حس مسئولیت پذیری اجتماعی و نوع دوستی جامعه ورزشی و قهرمانان شاخص استان کرمانشاه در یاری رساندن به اقشار آسیب دیده و آسیب پذیر جامعه گفت:ما به شماع عزیزان افتخار می کنیم و شما الگویی پایدار برای جامعه هستید.

وی سازمان های مردم نهاد را مهم و تاثیر گذار در فرایندهای اجتماعی ذکر کرد و گفت:شما قهرمانان با تشکیل این سازمان مردم نهاد خیریه و اقداماتی که تاکنون صورت داده اید بعد دیگری از نقش و تاثیرگذاری قهرمانان در جامعه به نمایش گذاشته اید که بسیار ارزشمند است.

رحیمی افزود:اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه ضمن تشکر از این تلاش شما،قطعا حمایت خواهد کرد و کنار شما خواهد بود.

وی افزود:تشکیل چنین موسساتی که نیت آن یاری رساندن به بخشی از جامعه که امیدهای آینده این سرزمین هستند کار ارزشمند و فاخری است.

گفتنی است در این نشست علاوه بر سونیا گماری دیگر قهرمانان حاضر نیز که حضور داشتند دیدگاههای خود را مطرح کردند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار