تیم کرمانشاه در جایگاه سوم لیگ دسته دو تنیس بانوان کشور قرار گرفت و مجوز حضور در لیگ دسته یک را کسب کرد.
کد خبر: ۶۳۳۲۷۰
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۱ 22 July 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،مرضیه رضایی نایب رئیس هیات تنیس استان کرمانشاه  بااشاره به برگزاری رقابت های لیگ دسته دو تنیس بانوان کشور در کرمانشاه، اظهار کرد: این مسابقات از 23 تیر به مدت یک هفته به میزبانی کرمانشاه برگزار شد.

وی با بیان اینکه تیم هایی از هشت استان کشور در این رقابت ها حضور داشتند، افزود: ایلام، اصفهان، فارس، بوشهر، زنجان، همدان، خراسان و کرمانشاه تیم های حاضر در این مسابقات بودند.

نائب رئیس هیات تنیس استان با تاکید بر اینکه مسابقات در سطح مطلوبی برگزار شد، افزود: در پایان این رقابت ها تیم پرسیا تور شیراز به مقام اول دست یافت.

وی تصریح کرد: همچنین تیم های سامان سوله مشهد و آزادی کرمانشاه در جایگاه های دوم و سوم ایستادند.

رضایی با اشاره به حضور سه تیم از استان کرمانشاه در این رقابت ها، گفت: دو تیم دیگر استان در رده بندی قرار گرفتند.

وی اضافه کرد: طبق قوانین فدراسیون تنیس هر ساله فقط تیم های اول و دوم لیگ دسته دو مجوز حضور در لیگ دسته یک را کسب می کنند، اما طبق بخشنامه جدید فدراسیون امسال تیم سوم نیز به لیگ دسته یک راه پیدا خواهد کرد.

نایب رئیس هیات تنیس استان تاکید کرد: براساس این بخشنامه تیم کرمانشاه که به مقام سوم دست یافته می تواند در لیگ دسته یک حضور پیدا کند.

وی خاطرنشان کرد: این برای اولین بار است که یک تیم از تنیس بانوان استان کرمانشاه در لیگ دسته یک حضور پیدا می کند.

رضایی همچنین از تلاش این هیات برای ارتقاء سطح تنیس استان خبر داد و یادآور شد: علاوه براین در بحث استعدادیابی در رده سنی زیر 12 سال نیز برنامه هایی داریم.

در استان کرمانشاه 327 ورزشکار سازمان یافته در رشته تنیس فعال هستند.

 

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار