سرپرست معاونت صنایع و معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه از موافقت اولیه برای احداث کارخانه تولید پنل‌های خورشیدی در روانسر خبر داد.
کد خبر: ۶۳۳۲۸۳
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۵ 22 July 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،احسان صلاحی ، اظهار کرد: بررسی‌های لازم برای امکان احداث واحد تولید پنل‌های خورشیدی در روانسر، با حضور نماینده اورامانات در مجلس، سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و سایر دستگاه‌های مربوطه مانند آب و فاضلاب، برق، محیط زیست، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، منابع طبیعی و ... انجام شد و دستگاه‌ها موافقت اولیه خود را اعلام کردند.

وی ادامه داد: قرار است با همکاری دستگاه‌های مربوطه ظرف مدت کوتاهی مجوزهای لازم برای شروع عملیات اجرایی این طرح صادر شود.

سرپرست معاونت صنایع و معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه محل این طرح را در شهرستان روانسر اعلام کرد که با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی اجرا می‌شود و افزود: درخواست زمین مورد نیاز سرمایه‌گذار حدود 30 هکتار است.

به گفته صلاحی، رقم سرمایه‌گذاری که فعلا برای این واحد تولید پنل‌های خورشیدی اعلام شده حدود 1200 میلیارد تومان است.

وی خاطرنشان کرد: این واحد تولیدی در صورتی که تمام کارهای لازم برای اجرا آن انجام شود ظرف مدت سه یا چهار سال راه اندازی خواهد شد.

سرپرست معاونت صنایع و معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه با اشاره به نبود واحد تولیدی و صنعتی بزرگ در منطقه اورامانات، افزود: احداث این کارخانه بزرگ پنل‌های خورشیدی می‌تواند تحول قابل توجهی در منطقه ایجاد کند.

 

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار