مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه از برخورد جدی با انبارهای احتکار کننده اقلام اساسی مورد نیاز مردم خبر داد.
کد خبر: ۶۳۳۲۸۴
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۷ 22 July 2018

به گزارش تابناک به نقل ازایسنا، داریوش جودکی  گفت: ستادی با حضور تعزیرات حکومتی، سازمان صنعت، معدن و تجارت و نیروی انتظامی تشکیل شده که در قالب آن نظارت بر انبارهای شناسنامه‌دار استان تشدید می‌شود.

وی تعداد این انبارها را نزدیک به 500 مورد دانست و افزود: تمام این انبارها موظفند موجودی خود خصوصا درباره اقلامی که با ارز رسمی وارد شده و یا مواد اولیه آن تامین شده را اعلام کنند، در غیراین صورت کالای آنها قاچاق تلقی می‌شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه از برخورد جدی با احتکار کنندگان کالای مورد نیاز مردم خبر داد و تاکید کرد:اولویت با کالاهایی مانند مواد غذایی، برنج، لوازم خانگی و ... است.

جودکی ادامه داد: افرادی که کالاهای مورد نیاز مردم را انبار و احتکار کنند و به عمد باعث افزایش قیمت کالاها شوند، متخلف هستند و با جدیت با آنها برخورد خواهد شد.

وی با بیان اینکه برخی از انبارها شناسنامه‌دار نیستند و در کوچه پس کوچه‌ها واقع شده اند، از مردم خواست درصورت اطلاع از وجود چنین انبارهایی حتما موضوع را با تعزیرات حکومتی در میان بگذراند.

به گفته این مسئول، در برخی موارد احتکار و دپو و کالا در منازل مسکونی هم رخ می‌دهد که در صورت مشاهده برخورد جدی صورت خواهد گرفت.

 

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار