مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه گفت: سوخت لازم برای صنایعی که به دلیل قطعی برق با مشکل مواجه می‌شوند، تامین خواهد شد.
کد خبر: ۶۳۳۳۲۱
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۸ 22 July 2018

به گزارش تابناک به نقل از اینسا،مرادحاصل مرادی  با اشاره به قطعی برق صنایع و افزایش نیاز آنها به سوخت و فرآورده‌های نفتی خصوصا برای استفاده از دیزل ژنراتورها، اظهار کرد: در صورت نیاز سوخت کافی در اختیار صنایع قرار خواهد گرفت و مشکل و کمبودی در این خصوص نداریم.

وی با بیان اینکه صنایع سهمیه مشخصی برای مصرف فرآورده‌های نفتی دارند که بر اساس نظر کارشناس تعیین می‌شود، افزود: در شرایط کنونی قطعی برق امکان افزایش این سهمیه وجود دارد.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه ادامه داد: صنایعی که درخواست سوخت دارند باید مکاتبات لازم را از طریق اداره برق انجام دهند و ساعت قطعی و خاموشی آنها در طی روز به ما اعلام شود تا نسبت به تامین سوخت مورد نیاز این واحدها اقدام کنیم.

به گفته مرادی، بهتر است صنایع برای اینکه سوخت به موقع به دستشان برسد، زودتر از زمانی که نیاز دارند درخواست خود را ارائه دهند، زیرا بررسی درخواست آنها و تامین سوخت و فراهم کردن شرایط حمل و نقل مقداری به زمان احتیاج دارد.

وی عمده سوخت مورد نیاز صنایع استان را نفت‌گاز و نفت کوره دانست و یادآوری کرد: کمبودی برای تامین این نوع فرآورده‌ها وجود ندارد.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه همچنین از مصرف 176 میلیون لیتر نفت گاز و 141 میلیون لیتر نفت کوره در سه ماهه امسال در استان خبر داد که بخشی از آن در اختیار صنایع قرار گرفته است.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار