مدرس حوزه علمیه خواهران استان کرمانشاه گفت: دهه کرامت یادآور مفاهیم بلند، سازنده و ارزشمند مهر و وفاداری، اخلاق کریمانه و ولایتمداری است.
کد خبر: ۶۳۳۳۲۷
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۲ 22 July 2018

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم؛صدیقه محمدی، با گرامیداشت دهه کرامت و تبریک ولادت امام رضا(ع) اظهار داشت: دهه کرامت یادآور بسیاری از مطالب عالی، مفاهیم بلند، سازنده و ارزشمند همچون لطیف‌ترین علایق، مهر و وفاداری، اخلاق کریمانه و ولایت مداری است.

این مدرس با بیان اینکه شایسته دختران مسلمان است که روز ولادت حضرت معصومه(س) به نام آنان نامگذاری شده است، افزود: دختران نظام اسلامی ایران قدر خود را بدانند و در مسیر عفت، حیا و پاکدامی قدم بردارند تا موفق شوند.

محمدی با اشاره به اینکه حضرت معصومه(س) به خاطر برادر خود رنج و سختی‌های زیادی را متحمل شدند، گفت: این دهه یادآور تمام خوبی‌ها است و آنچه خیر و خوبی و رشد و کمال انسانی است در این دهه وجود دارد.

وی با بیان اینکه امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) برکت ایران هستند، افزود: کریم اهل بیت و کریمه اهل بیت به ایران آبرو داده‌اند و آبادی و عزت ایران اسلامی از وجود این دو گوهر گرانبها در کشور است.

محمدی حضرت معصومه (س) را بهترین الگو برای زنان و دختران دانست و تصریح کرد: چه خوب است ما بهترین الگوبرداری از نظر عبادت، اخلاق و رفتار را از ایشان داشته باشیم و بتوانیم بهترین استفاده را از وجود مبارک کریمه اهل‌بیت(س) ببریم.

مدرس حوزه علمیه خواهران استان کرمانشاه افزود: زنان باید با تأسی و الگوگیری از حضرت معصومه(ع) و با رعایت حجاب اسلامی و کسب تقوا در جامعه حضور یابند تا از انحرافات اجتماعی و سست شدن بنیان خانواده در جامعه جلوگیری شود.

 

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار