همزمان با میلاد با سعادت حضرت علی بن موسی الرضا(ع) جشن بزرگ زیر سایه خورشید با حضور گسترده محبان خاندان عصمت و طهارت(ع)در امام زاده عبدالله بافق برگزار شد.
کد خبر: ۶۳۵۱۳۴
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۷ 26 July 2018

به گزارش «تابناک یزد»، به مناسبت میلاد ثامن الحجج(ع) دومین شب از جشن بزرگ زیر سایه خورشید با حضور خیل مشتاقان و دلدادگان عصمت و طهارت در حرم امامزاده عبدالله(ع) بافق برگزار شد.
سخنران جشن زیرسایه خورشید در بافق با تبریک ایام فرخنده دهه کرامت و میلاد سراسر نور امام هشتم علی بن موسی الرضا (ع) گفت: حضور این تعداد از علاقمندان و دوستداران اهل بیت نشان از ارادت و ولایت مداری مردم این خطه از ایران اسلامی است.
حجت الاسلام حیدری کاشانی به تبیین ویژگی های امامت و ولایت پرداخت و بیان داشت:یکی از جلوه های این مقام خدایی زیارت ائمه اطهار است.

وی زیارت امام رضا(ع) را یکی از جلوه های تقرب به خداوند عنوان و تصریح کرد:سبک زندگی زائر امام رضا(ع) خدایی است و نمی گذارد دست هدایت خداوند از سر او برداشته شود.
سخنران جشن زیرسایه خورشید در بافق تصریح کرد:مسلمانان با الگوبرداری از سیره اهل بیت(ع) در دنیا و آخرت سعادتمند خواهند شد و اگر انسان هوای قلب خود را نداشته باشد دچار گناه و سرگردانی می شود.
گفتنی است: مدیحه سرایی در وصف امام رضا و اجرای برنامه های فرهنگی و هنری از دیگر برنامه های این ایین در بافق بود.
 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار