معاون سیاسی و امنیتی استانداری گفت: مدیران باید حق الناس را بر منافع شخصی خود ترجیح دهند.
کد خبر: ۶۳۵۹۱۲
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۱ 28 July 2018

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛ محمد ابراهیم الهی تبار در آیین تکریم و معارفه فرمانداران سابق و جدید کنگاور که در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، گفت: هیچگاه نباید گمان کرد که دشمنان دایه مهربانتر از مادر می شوند و نباید تجربه تلخ کشورهایی همچون عراق وافغانستان را به فراموشی سپرد.

وی افزود: دشمنان درصدد کاهش آستانه تحمل مردم با اعمال تحریم ها هستند واین انسجام ملت است که موجب عبور از فشار ها و ترفندهای دشمن می شود.

الهی تبار با تاکید بر حفظ و دفاع از آرمانهای انقلاب گفت:با اتکا به سرمایه اجتماعی و حفظ وحدت و ایمان می توان به پیروزی های بزرگ دست یافت و حرکت در مسیر کاهش مشکلات کنونی درسایه وحدت وهمدلی و آگاهی از ترفنددشمنان میسر می شود.

معاون استاندار در ادامه افزود:تجارب تاریخی همچون ۱۷شهریور، قیام ۱۹دی مردم قم و۲۹بهمن مردم تبریز،حمله طبس و تحمل سالها تحریم همه حکایت از دشمنی آمریکا علیه ملت ایران دارد .

الهی تبار در ادامه گفت:باید مواظب دسیسه ها و توطئه های دشمن باشیم ودرکنار آن مواظب عملکرد خودمان در داخل کشور باشیم وبدانیم که کشور به همه ملت تعلق دارد وهمه صداها باید شنیده شوند‌.

وی در ادامه با اشاره به اقدامات صورت گرفته در مناطق زلزله زده اظهارداشت: ساخت حدود ۲۵ هزارواحد مسکونی در حال اتمام است و به زودی ۹۵هزار واحد با حضور مسئولان افتتاح خواهد شد.

وی افزود: اکنون تلاشها باید در راستای بازگرداندن امید به مناطق زلزله ردا و کاهش مشکلات مردم قرار داده شود.

الهی تبار یادآور شد: برای کارگزاران نظام هرمسئولیت،فرصتی برای خدمت و یک آزمون سترگ است .آزمونی که باید در آن به سوی ارزش های اخلاقی و به تعبیر رهبر معظم انقلاب یا باید سوی حق الناس ایستاد و یا خدای ناکرده به روزمرگی دچارشد و منافع خود را بر منافع شهروندان ترجیح داد.

در اين مراسم با تقدير و تشكر ازتلاش هاي عليرضا ايزدي فرماندار سابق،خيراله خزايي به عنوان فرماندار جديد شهرستان كنگاور معرفي شد.

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار