معاون فرهنگی اجتماعی اداره‌کل اوقاف استان کرمانشاه از برگزاری جنگ شادی محله به محله به مدت ۱۰ روز در پایگاه فرهنگی شهدای مرصاد خبر داد.
کد خبر: ۶۳۸۳۲۷
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۱ 02 August 2018

به گزارش تابناک به نقل از فارس،حجت‌الاسلام مجید میرزایی ، از برگزاری جنگ شادی محله به محله با اجرای «احسان ماندگار» در پایگاه فرهنگی شهدای مرصاد خبر داد.

معاون فرهنگی اجتماعی اداره‌کل اوقاف استان کرمانشاه اظهار داشت: این جنگ شادی به مدت 10 روز (چهارشنبه 10 مردادماه تا جمعه 19 مردادماه) از ساعت 18:30 دقیقه در محلات مختلف شهرستان کرمانشاه در حال برگزاری است.

مسابقه و سرگرمی، سخنرانی(دفاع مقدس)، مدیحه سرایی، نمایش طنز، موسیقی و اهدای جوایز نفیس از جمله بخش‌های اجرایی این جنگ شادی است که میرزایی به آن اشاره کرد.

به گفته وی، پارک چهاراه نوبهار، باغ ابریشم، مسکن مهر دولت‌آباد، آقاجان، مسجد سادات کرناچی، ملاحسینی، مسجد چهارمین شهید محراب الهیه، بخش بیلوار و شهر بیستون در روزهای آتی میزبان جنگ شادی محله به محله هستند.

میرزایی شادی را یکی از اصلی‌ترین فرایندهای رفتاری دانست و گفت: کمبود و فقدان شادی در جامعه موجب بروز افسردگی در افراد می‌شود، شادی و نشاط اجتماعی سبب ایجاد امید و نشاط در جامعه می‌شود.

 

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار