رییس هیات اسکواش استان کرمانشاه گفت: به دلیل کمبود فضاهای تمرینی رشته اسکواش درکرمانشاه، نمی‌توانیم تعداد ورزشکاران خود را افزایش دهیم.
کد خبر: ۶۴۰۵۲۵
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۴ 07 August 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،وحید جهانگیری اظهار کرد: از آنجایی که هزینه راه اندازی سالن های اسکواش تاحدودی بالاست، تاکنون تنها توانسته ایم این رشته را در سطح شهر کرمانشاه فعال کنیم.

وی با بیان اینکه این مشکل تنها مربوط به کرمانشاه نیست بلکه در دیگر استان ها نیز وجود دارد، ادامه داد: در نظر داریم تا پایان امسال در شهرستانهای اسلام آبادغرب، سرپل ذهاب و گیلانغرب هم راه اندازی این رشته را داشته باشیم.

رئیس هیات اسکواش استان کرمانشاه تاکیدکرد: در شهر کرمانشاه نیز دو سالن اختصاصی درخانه اسکواش و دو محل تمرین در پارک های سطح شهرداریم که کافی نیست.

وی تعداد ورزشکاران سازمان یافته این رشته را حدود 150 ورزشکار اعلام کرد و گفت: متاسفانه به دلیل کمبود فضای تمرینی نمی توانیم تعداد ورزشکاران خود را افزایش دهیم.

جهانگیری اضافه کرد: برنامه ریزی داریم با راه اندازی فضاهای تمرینی جدید و نیز برگزاری دوره های استعدادیابی ارتقاء و رشد این رشته را در استان داشته باشیم.

وی تاکیدکرد: در بحث قهرمان پروری نیز تمام تمرکز خود را روی رده های سنی پایه قرار داده ایم.

رئیس هیات اسکواش استان کرمانشاه جایگاه اسکواش کرمانشاه را در کشور متوسط ارزیابی کرد و با اشاره به عدم حضور نمایندگانی از استان کرمانشاه درلیگ برتر اسکواش گفت: برای اعزام تیم به لیگ برتر به اسپانسر نیاز است که باتوجه به وضعیت اقتصادی فعلی استان نمی توانیم اسپانسری داشته باشیم.

 

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار