مدیرکل صدا و سیمای مرکز همدان گفت: با وجود ارائه برنامه و پیشنهادات مختلف به مسئولان استان درباره چهل سالگی انقلاب اسلامی هنوز برنامه ویژه‌ای انجام نشده است گویا همه درگیر رویداد ۲۰۱۸ در همدان هستند و اهمیت این موضوع برایشان کمرنگ است.
کد خبر: ۶۴۰۷۹۶
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۲ 08 August 2018
مدیرکل صدا و سیمای مرکز همدان گفت: با وجود ارائه برنامه و پیشنهادات مختلف به مسئولان استان درباره چهل سالگی انقلاب اسلامی هنوز برنامه ویژه‌ای انجام نشده است گویا همه درگیر رویداد ۲۰۱۸ در همدان هستند و اهمیت این موضوع برایشان کمرنگ است.
 
 به گزارش تسنیم، مهدی دهقان نیری در شورای معاونین ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر استان با تشریح برنامه‌های این نهاد به مناسبت چهل‌سالگی انقلاب اسلامی اظهار داشت: ما برنامه‌های خود را از سال گذشته آغاز کرده‌ایم هرچند معتقد هستم این موضوع هنوز در بین مدیران ما کمرنگ است.

وی بابیان اینکه ما در همین راستا ۱۴۰ نامه به مدیران استان ارسال کرده و در قالب ۲۰ سؤال از آن‌ها درباره اینکه چه برنامه‌هایی باید در چهل سالگی انقلاب اسلامی برگزار شود سؤال کردیم گفت: متأسفانه تا امروز تنها ۲ تن از مدیران استان به سؤالات ما پاسخ داده‌اند.

مدیرکل صداوسیمای استان همدان با اعلام اینکه در جلسات متفاوتی با فرمانداران از آن‌ها خواسته‌ایم تا به مناسبت چهل‌سالگی انقلاب اسلامی هر هفته جشنی برگزار کنند تا ما آن را به صورت زنده پخش‌کنیم گفت:متأسفانه تا امروز فرمانداران نیز به این پیشنهاد ما توجهی نکرده‌اند گویا همه درگیر برنامه رویداد ۲۰۱۸ در همدان هستند و اهمیت این موضوع برایشان کمرنگ است.

وی با تأکید بر اینکه چهل‌سالگی انقلاب اسلامی از بهمن‌ماه سال گذشته آغازشده و تا بهمن‌ماه امسال ادامه دارد عنوان کرد: برگزاری ۵۰ میزگرد تبیینی با موضوعات دستاوردها، آسیب‌ها، رویش‌ها و آینده‌پژوهی انقلاب اسلامی، تولید فیلم سینمایی با اقتباس از کتاب میوه‌های رسیده، تولید تله‌فیلم غلام خسرو، تهیه ۶ مستند ۲۶ دقیقه‌ای با موضوعات مختلف، تهیه مستند فاخر" از سیم‌خاردار تا سوخت هسته‌ای" به منظور تبیین پیشرفت‌های علمی انقلاب، تولید دو موسیقی و نماهنگ و ۱۰ موسیقی ویژه، تولید ده برنامه ویژه مرکز صدا، تولید مجموعه‌های فاخر پیرامون شهدا، تهیه سه مستند فاخر درباره شهدای گروه ابوذر، شهید همدانی، شهید مصطفوی و شهید بشیری، تهیه پویانمایی طنز" روح شاه"، تهیه ۴۰ قسمت موشن گرافیک در حوزه انقلاب اسلامی، تهیه ۴۰ مجموعه گزارش خبری فاخر از مبارزان انقلابی همدان و تولید سریال خواهر طاهره ازجمله اقدامات ما به مناسبت چهل‌سالگی انقلاب اسلامی است.

دهقان نیری درباره اقدامات این نهاد در ماه محرم نیز گفت: پیشنهاد می‌کنیم به منظور تجمع هیئت‌های مذهبی همدان در یک روز ویژه و ارائه یک برنامه مناسب پرچم امام حسین (ع) شب اول محرم وارد همدان شود.

 وی افزود: ما پیشنهاد دادیم پرچم سیاه بارگاه ملکوتی امام حسین (ع) را از کربلای معلی حرکت داده و با پخش زنده مسیر حرکت این پرچم، درنهایت در شب اول محرم با حضور تمامی هیئت‌های مذهبی و اقشار مختلف مردم میزبان آن بوده و در میدان امام خمینی (ره) شهر همدان آن را به اهتزاز درآوریم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار