جهانبخش شکری در گفتگو با تابناک:
رئیس خانه صنعت و معدن کرمانشاه گفت:هئیت مدیره خانه صنعت و معدن استان قصد تشکیل و پیگیری خانه صنعت جوانان با حضور حداقل ۴۰ جوان تولید کننده را دارد.
کد خبر: ۶۴۰۸۸۲
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۷ 08 August 2018

جهانبخش شکری در گفتگو با خبرنگار تابناک افزود:تا کنون چندین جلسه با حضور این جوانان پرشور و توانمند جهت استفاده از خلاقیت های این عزیزان برای پیشبرد صنعت استان برگزار شده است.

وی خاطر نشان کرد:باتوجه به رکود اقتصادی و مشکلات واحدهای تولیدی استان و جلسات متعدد با تولید کنندگان لازم شد کمیته ای جهت رفع مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی و معدنی در استان تشکیل شود.

وی افزود:هر ۱۵ رور یکبار جلسات هئیت مدیره جهت تصمیم گیری و تصمیم سازی برای مشکلات تولید و استفاده از نقطه نظرات روسای ۹ انجمن تخصصی دردستور کار قرار گرفت تا مشکلات به راحتی رفع شود.

رئیس خانه صنعت و معدن کرمانشاه اظهار داشت:در جلسات مختلفی که با نمایندگان مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی استان داشتیم مقرر شد مشکلات و خواسته های واحد های تولیدی را پیگیری ونتیجه را به خانه صنعت و معدن ارائه دهند .

 شکری تصریح کرد:نمایندگان استان با حضور خود در واحدهای تولیدی از نزدیک با مشکلات سرمایه گذاران و تولید کنندگان استان  آشنا خواهند شد .

به گفته این مسئول،در مراسم روز ملی صنعت از ۱۸ واحد تولیدی و صنعتی و ۵ واحد معدنی و ۳ پیشکسوت صنعتی و یک صنعت گر جوان تقدیر  شد.

وی ابراز داشت:برای رفع مشکلات  واحدهای صنعتی استان جلسات متعددی بامدیران مختلف استان از جمله دارایی و مالیات ارزش افزوده که در مورد مشکلات واحد تولیدی است برگزار شد که درمقرر شد مشکلات این واحد ها پیگیری و برای رفع بازداشت حسابهای بانکی و نیز تلفن و ممنوع خروجی آن اقدام شود.


رئیس خانه صنعت و معدن استان کرمانشاه با اشاره به عملکرد سه ماهه خانه صنعت گفت:تشکیل ۳ جلسه شورای هماهنگی امور اقتصادی دارایی با حضور ۷ دستگاه زیر مجموعه ، امور اقتصادی در خانه صنعت و معدن ،تشکیل جلسات هیئت مدیره انجمن های تخصصی ۹ گانه خانه صنعت و معدن بصورت هر ۳ ماه و ارائه گزارش آنها در جلسات هیئت مدیره،تشکیل چندین جلسه با حضور هیئت مدیره خانه صنعت و سازمان تامین اجتماعی ، سازمان تعاون ، کارو رفاه اجتماعی ،اداره کل بهداشت محیط استان ، نمایندگان محترم کارگران و نمایندگان و کار فرمایان در هیئت ها و کمیسیون سخت زیان آور با توجه به اینکه اخیرا هزینه های زیادی را در بحث کارهای سخت و زیان آور به واحد های تولیدی تحمیل نموده اند از مهمترین برنامه های این خانه می باشد.

 شکری اذعان  داشت:در تمامی جلساتی که برای رفع مشکلات و رفع موانع واحدهای صنعتی استان برگزار می شودنمایندگان خانه صنعت و معدن حضوری مستمر و فعال دارند .

وی در پایان ابراز داشت:توسط هیئت مدیره خانه صنعت و‌معدن و با حضور نماینده مجلس شورای اسلامی کرمانشاه از واحد های نیمه فعال ، تعطیل و مشکل دار جهت رفع موانع تولید در چندین هفته متوالی و پیگیری و رفع آن توسط نماینده محترم مجلس بازدید شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار