سیروس شهبازی در گفتگو با تابناک:
مدیر عامل شرکت گاز استان کرمانشاه گفت:پس از پیگیری‌های مستمر به عمل آمده مجوز گازرسانی به ۵۱ روستای شهرستان گیلانغرب در دو محور «گورسفید» و «دشت دیره» از هیات مدیره شرکت ملی گاز ایران اخذ شد.
کد خبر: ۶۴۱۸۰۷
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۸ 11 August 2018

مهندس سیروس شهبازی در گفتگو با خبرنگار تابناک افزود:مطابق مجوز اخذ شده در محور «گورسفید» شهرستان گیلانغرب ۳۵ روستا با ۲ هزار و ۴۰۰ خانوار سکنه از گاز طبیعی بهره‌مند خواهند شد و در محور «دشت دیره»نیز ۱۶ روستا با جمعیتی قریب به هزار خانوار به شبکه گازرسانی متصل می‌شوند.

وی خاطر نشان کرد: برآورد انجام گرفته جهت اجرای این پروژه گازرسانی را بیش از ۱۹ میلیارد ریال است که به طور متوسط سرانه هزینهگازرسانی برای هر خانوار در این پروژه ۵۷ میلیون ریال خواهد بود.

مدیر عامل شرکت گاز استان کرمانشاه اظهار کرد: هم اکنون اجرای این پروژه در مرحله تهیه پکیج گازرسانی و پیمان سپاری می‌باشد و بلافاصله پس از انتخاب پیمانکار، عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

شهبازی تصریح کرد: توسعه گازرسانی به روستا‌ها را از برنامه‌های اصلی شرکت گاز استان است ومطابق برنامه ریزی انجام گرفته طی دو سال آتی همه روستا‌هایبالای ۲۰ خانوار استان از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند خواهند شد.

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار