سه فرهنگسرای کوثر، گل نرگس و شهر در کنار سایر مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و کتابخانه‌های شهر روز های پنجشنبه میزبان کودکان و خانواده‌های علاقمند به قصه‌گویی هستند.
کد خبر: ۶۴۱۸۰۸
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۶ 11 August 2018

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه، برنامه پنجشنه‌های قصه‌گویی که با عنوان «قصه‌های شیرین کرمانشاه» در حال برگزاری است با تعامل و همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه، اداره کل کتابخانه‌های عمومی و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمانشاه در هشت مرکز برگزار می شود.

استقبال بسیار خوبی از سوی شهروندان از این برنامه در سطح شهر به عمل آمده است‌.

دورهمی قصه‌گویی و قصه‌خوانی، آموزش قصه‌گویی برای مادران و برنامه‌های جانبی تفریحی و آموزشی برای کودکان و مادران از برنامه‌های طرح «قصه‌های شیرین کرمانشاه» است.

فرهنگسرای گل نرگس (ابتدای شهرک ژاندارمری)، فرهنگسرای شهر (چهار راه جوانشیر) و فرهنگسرای کوثر (چهار راه 30 متری دوم، پارک درخشان) محل‌های برگزاری قصه‌گویی و قصه‌خوانی در شهر کرمانشاه است که تا پایان تابستان امسال ادامه خواهد داشت.

 شایان ذکر است به شرکت‌کنندگان در این دوره‌ها در صورت حضور و برگزیده شدن در جشنواره قصه‌گویی استان هدایای نفیسی اهدا می‌گردد.

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار