ریاست اداره امور شعب بانک ملی استان کرمانشاه گفت:۲۳۸۲۲ فقره تسهیلات از طریق بانک ملی استان به مناطق زلزله زده پرداخت شده است.
کد خبر: ۶۴۲۳۵۲
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۹ 12 August 2018

به گزارش تابناک، بهزاد جلیلیان ریاست اداره امور شعب بانک ملی استان کرمانشاه با  تبریک روز خبرنگار به نقش مهم اصحاب رسانه در ساختن جهانی آگاه، بالنده و تکامل جو اشاره نمودندو حرفه خبرنگاری را ارجمند و شغلی شریف و خوش نام در عصر ارتباطات دانسته که همچون پروانه‌ای بی پروا خود را بر آتش شمع حوادث زمانه می‌زنند که این آزادگی و بلندی همت، رمز محبوبیت این فن شریف است.

وی  با اشاره به اقدامات موثر دولت تدبیر و امید در راستای کاهش و رفع مشکلات مردم، گزارشی از  عملکرد بانک ملی استان طی یک سال گذشته  را ارائه داد.

بهزاد جلیلیان  با بیان اینکه بانک ملی ایران در اثر یک نهضت در سال ۱۳۰۷  با سرمایه مردم آغاز به فعالیت کرد و پس از سال‌ها تلاش صادقانه این بانک امروز به عنوان بزرگترین بانک جهان اسلام شناخته می‌شود و  بالطبع مهمترین وظیفه ما کارکنان بانک ملی، خدمت به مردم است که امروز بزرگترین سرمایه بانک ملی، مشتریان آن است و از وجود پربرکت همین مشتریان، شوق خدمت هر چه بیشتر در بین کارکنان بانک ملی ایران ایجاد شده است.

وی با تقدیر از سپرده گذاران به ویژه در بخش قرض الحسنه  به برندگان قرعه کشی مرحله ۳۸ ام اشاره کرد و  سهم برندگان استان را مجموعاً به ارزش ۲۳۹۲۰۳۰۰۰۰۰ ریال و به شرح زیر اعلام کرد:۲ فقره کمک هزینه خرید مسکن یکصد میلیون ریالی -۷ فقره کمک هزینه خرید خودرو پانصد میلیون ریالی -۱۰ فقره کمک هزینه خرید لوازم خانگی دویست میلیون ریالی –۲۷ فقره کمک هزینه تحصیلی بیست وپنج میلیون ریالی – ۲۸ فقره کارت خرید صنایع دستی پنج میلیون ریالی -۲۴ فقره کمک هزینه ازدواج یکصدوپنجاه میلیون ریالی -۵ فقره کمک هزینه سفر به عتبات عالیات ده میلیون ریالی و ۱۷۰۷۹ فقره جایزه هفتصد هزار ریالی است.

ریاست اداره امور شعب بانک ملی استان کرمانشاه اظهار داشت:مهلت افتتاح حساب برای مرحله ۳۹ دوره تا پایان مرداد ماه  ۹۷ می‌باشد و جوایز این دوره شامل:۹۰ کمک هزینه خرید واحد مسکونی هریک به مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان، ۲۹۰ کمک هزینه خرید خودروی داخلی هریک به مبلغ ۵۰ میلیون تومان، ۳۹۰ کمک هزینه خرید کالای ایرانی هریک به مبلغ ۲۰ میلیون تومان و هزاران جایزه نفیس دیگر از جمله جوائز آن می‌باشد.

جلیلیان در ادامه به تسهیلات پرداختی از سال گذشته تا کنون این بانک اشاره کرد و گفت:   در بخش‌های مختلف جهت رفع نیازمندی‌های اقشار متوسط و ضعیف، ۶۳۸۶۲ فقره تسهیلات به ارزش ۵۲۲۱۶۱۲ میلیون ریال در بخش‌های کشاورزی، صنعت و معدن، مسکن و ساختمان، بازرگانی و خدمات به شرح زیر به کار گرفته و هدایت شده است.۲۱۳۶ فقره تسهیلات خرید کالا -۱۰۱۰۶ فقره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج -۱۸۸۵ فقره تسهیلات خود اشتغالی و ۲۱۲۴ فقره مشاغل خانگی– ۵۷۷ فقره تسهیلات مسکن خانواده معظم شهدا و ایثارگران – ۱۱۰۰ فقره تسهیلات مرابحه آموزش و پرورش –۱۶۵ فقره تسهیلات بافت فرسوده -۴۷۳ فقره تسهیلات به دهیاریها، فرمانداری، استانداری، بخشداریهاوتسهیلات بنگاه‌های کوچک و متوسط.

وی ابراز داشت:در بخش رفاه با ۴۶ مرکزدرمانی انعقاد قرارداد شده ودر مسابقات قهرمانی کشور (جشنواره کارکنان بانک ملی) شرکت و در مسابقات کارکنان دولت در سال ۹۶ وشبکه بانکی در سال ۹۷ تیم فوتسال بانک ملی استان  مقام سوم را کسب نمود، و ۶۶ میلیارد ریال هزینه درمانی کارکنان شاغل و بازنشسته (از ابتدای سال ۹۷ به صورت سیستمی و آنلاین) پرداخت گردیده است.

به گفته این مسئول، ارسال کمک‌های نقدی به مبلغ دو میلیارد ریال جمع آوری شده توسط همکاران و  چندین کامیون کمک غیرنقدی نظیر کانکس، چادر برزنت، البسه، اجاق گاز، موادخوراکی و بهداشتی و اقلام مورد نیاز به مناطق زلزله زده  ارسال شده است.

جلیلیان با اشاره به دیگر اقدامات بانک ملی استان  افزود:انعقاد تفاهم نامه همکاری فی مابین بانک  و ادرات، سازمان‌ها و شرکت‌های متعدد در استان بمنظور ارائه خدماتی بانکی و ارائه تسهیلات و معرفی سامانه‌های (بام) و اپلیکیشن (بله) برای آن‌ها و افتتاح اتاق VIP  شعبه کرمانشاه جهت ارائه خدمات ویژه به مشتریان خاص می‌باشد.

 وی گفت:یکی از بخش‌های مهم و تاثیر گذار در این بانک دایره انفورماتیک است که با همکاری شرکت سدادا است که اقداماتی از قبیل:،۲۰۰ دستگاه خودپرداز و ۱۴۶۶۹ کارتخوان فروشگاهی و پشتیبانی آن‌ها، توسعه شبکه پایانه‌های سرویس دهنده به کارت مشتریان و نرم افزار‌هایی نظیر همراه بانک و تلفن بانک ارائه خدمت نموده و با ارتقاء عملکرد واحد ارتباطات مردمی با شماره ۶۴۱۴۰-۰۲۱ و واحد امداد مشتریان با شماره  ۸۳۳۸۶-۰۲۱ در مرکز آماده پاسخگویی و رفع مشکلات مردم هستند، نصب ۶۶ کیوسک بانک، ۲۳ ایستگاه کاری گیشه، سامانه بام باهدف بی نیاز بودن همشهریان محترم از بودن در صف خودپرداز و شعبه با ارایه خدمات بانکی نظیر پرداخت قبوض، انتقال پول، افتتاح حساب و سایر خدمات بانکی، سامانه تلفنی ۰۹۶۲۲ به صورت ۲۴ ساعته خدماتپرداخت قبوض خدماتی (آب – برق – گاز- تلفن و ...) و اطلاعات حساب‌های مشتریان را در سریعترین زمان ممکن ارائه می‌دهد، صدور چهارصدوپنجاه هزار عدد ملی کارت در کلیه شعب به صورت آنی و صدور کارت هدیه بنا به درخواست مشتری در شعب شهاب ملی با فراهم نمودن امکان بیمه نمودن ملی کارت در برابر سرقت و سوء استفاده احتمالی و همچنین توسعه سرویس ساپتا برای ارسال پیام کوتاه در زمان انجام تراکنش در کمترین زمان از دیگر خدمات می‌باشد، سامانه جدید خدمات سیار بانک ملی ایران (VTM) که دستگاه‌های بانکداری غیر حضوری را در خود جاداده و در هرزمان و مکان امکان ارائه خدماتی نظیر دریافت و پرداخت وجه، پرداخت مبلغ چک، افتتاح حساب، صدور کارت هدیه، خرید شارژ و پرداخت قبوض و... به مشتریان را فراهم خواهد کرد.

 ریاست اداره امور شعب بانک ملی استان کرمانشاه در خصوص تکریم ارباب رجوع  اذعان داشت:در بازرسی‌های بعمل آمده با تسریع در پاسخ به شکایات مشتریان در اولین فرصت با راه اندازی سامانه شکایات و پاسخگویی حضوری یا تلفنی به سئوالات مطرح شده و ایجادسیستم کنترل سیستماتیک شعب بالاخص دستگاه‌های خودپرداز جهت رفاه حال مشتریان در جهت تسریع در امور  آنان وبالابردن ضریب امنیتی از طریق کنترل سیستماتیک برقرار است.

وی تصریح کرد:واحد بازرسی از طریق سیستم‌های سیستماتیک و مانیتورینگ در حال رصد کردن عملکرد همکاران میباشد تا در خصوص شکایت احتمالی مشتریان اقدام لازم انجام پذیرد و سامانه شکایت بازرسی جهت مشتریان در نظر گرفته شده است.

جلیلیان اظهار داشت:بانک ملی استان با طرح جدید کانون جوانه‌ها به موضوع آموزش مفاهیم پولی و اقتصادی به کودکان و نوجوانان پرداخته و هجده هزار نفر کاربر جدید جذب نموده و تاثیرات آن در جامعه، علاوه برفرهنگ سازی پس انداز و آگاهی بخشی در امور بانکی می‌باشدوبا ارایه مطالب علمی، داستان، شعر، موسیقی و طراحی بازی‌های هدفمند در خدمت کودکان است و محتوای این سایت به آدرس Kids.bmi.ir قابل دسترسی می‌باشد.

وی اشاره‌ای نیز به پروژه‌های عمرانی این بانک نمود وگفت: به منظور ارائه خدمات بهتر به مشتریان، عملیات بازسازی و زیبا سازی شعب عشایر، دولت آباد، نودشه، مصطفی امامی و شهرسرمست پایان یافته و تحویل و راه اندازی آن‌ها به انجام رسیده و نمازخانه بین راهی ماهیدشت، ساختمان جهت خودپرداز مدرسه معراج گیلانغرب، خودپرداز شهرداری و خوپرداز مدرسه میناشی اسلام آبادغرب نیز احداث گردید.

وی در پایان با ابراز امیدواری به رفع مشکلات کلی جامعه در بخش‌های مختلف اظهار داشت بانک ملی استان کرمانشاه با داشتن نیرو‌های خدوم، شایسته و متعهد خود ضمن شناسایی مشکلات و با طراحی و تدوین برنامه‌های راهبردی و بر اساس ابلاغیه‌های بانک مرکزی تلاش خواهد کرد آن طور که شایسته مردم شریف استان در بخش‌های مختلف است خدمات خود را ارائه دهد و مطمئناً با لبیک به فرمایشات نوروزی مقام معظم رهبری مبنی بر (اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال) و به کار گیری روش‌های علمی علاوه بر برنامه‌هایی که انجام گردیده شاهد رشد و تعالی این بانک و رضایت مردم شریف از عملکردمان خواهیم بود و از اطلاع رسانی اصحاب رسانه کمال تشکر را دارم.

 

 

 

 

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار