فریبرز کرمی در گفتگو با تابناک:
سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای کرمانشاه گفت: با توجه به نزدیک شدن ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان و شروع تردد زوار اربعین حسینی در اولین جلسه برنامه ریزی ستاد اربعین اقدامات مقدماتی با هدف تسهیل در تردد و ارتقای خدمات دهی به زوار مورد بحث و تبادل قرار گرفت.
کد خبر: ۶۴۲۵۳۹
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۹ 13 August 2018

فریبرز کرمی در گفتگو با خبرنگار تابناک افزود:از ابتدای بزرگراه کربلا در کلیه جایگاه های سوختی منتهی به مرز خسروی سوخت یورو 4 عرضه خواهد شد و لازم به ذکر است شرکت پخش فرآورده های نفتی استان مشغول انجام اقدامات لازم در این خصوص می باشد.

وی خاطر نشان کرد:کانکس و بنرهای راهنمای زائرین در محوطه ترمینال های استان توسط سازمان ترمینال های شهرداری نصب خواهد شد.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای کرمانشاه  اظهار داشت:امسال نیز همچون سنوات قبل
جایگاه هایی جهت پارکینگ خودروهای شخصی در مبادی ورودی شهرهای زائرین خصوصا شهرستانهای قصر شیرین و مرز خسروی تعیین و به زودی نسبت به نصب تابلو در این محل ها اقدام خواهد شد.

کرمی تصریح کرد:برپایی و نصب موکب در وردی و خروجی شهرهای منتهی به مرز خسروی اکیدا" ممنوع بوده و کلیه هماهنگی های لازم در این زمینه توسط سازمان حج و زیارت، پلیس راه، راهنمایی و رانندگی استان و حوزه ایمنی این اداره کل در دست اجراست.

وی ابراز داشت:تردد تانکر های حمل سوخت عراقی در بزرگراه و محور های منتهی به مرز خسروی با هدف ممانعت از بروز مشکلات مربوطه طی این ایام محدود و اجرا و اطلاع رسانی این موضوع توسط این اداره کل صورت می پذیرد.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار