پرفروش‌ترین انیمیشن‌های سال 2017، فردا در پنجاه و یکمین نشست اکران و تحلیل فیلم حوزه هنری یزد به نمایش در می‌آید و با حضور قائم مقام صدا و سیمای مرکز یزد تحلیل می‌شود .
کد خبر: ۶۴۳۱۸۶
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۶ 14 August 2018

 در پنجاه و یکمین نشست اکران و تحلیل فیلم این مرکز، انیمیشن سینمایی «کوکو» که یک پویانمایی رایانه‌ای سه بعدی در ژانر موزیکال و فانتزی به کارگردانی لی آنکریچ و نویسندگی آدریان مولینا است به نمایش در می‌آید و با حضور حجت الاسلام صداقت کشفی قائم مقام صدا و سیمای مرکز یزد و جمعی از اهالی سینما مورد تحلیل و بررسی قرار می‌گیرد .

اساس داستان این فیلم بر پایه یک مفهوم در فرهنگ مکزیکی به نام روز مردگان است. این انیمیشن داستان پسر بچه‌ای 12 ساله است که خانواده خود را از دست داده و به دنبال ملاقات دوباره با آن‌ها است که در این میان حوادث و اتفاقات زیادی برایش پیش می‌آید .

کوکو در نودمین دوره جایزه اسکار در دو رشته‌ی جایزه اسکار بهترین فیلم پویا‌نمایی و جایزه اسکار بهترین ترانه، نامزد دریافت جایزه اسکار بود که موفق شد هر دو جایزه را به خود اختصاص دهد. این فیلم هم‌چنین در هفتاد و پنجمین دوره جوایز گلدن گلوب نامزد دو جایزه بهترین پویانمایی و بهترین آهنگ اورجینال شد که توانست جایزه اول را از آن خود کند .

این انیمیشن فانتزی موزیکال امروز سه‌شنبه 23 مردادماه ساعت 19 در نارنجستان هنر حوزه هنری یزد واقع در ابتدای خیابان آیت الله کاشانی، کوچه آزادی پخش و تحلیل خواهد شد .

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار