فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه بر تلاش شبانه‌روزی مسؤولان و حل مشکلات مردم تاکید کرد و گفت: مسؤولان باید در راستای حل مشکلات مردم تلاش کنند و پاسخگوی نیازهای مردم باشند.
کد خبر: ۶۵۳۶۱۸
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۷ 10 September 2018

به گزارش تابناک به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، کارگاه دوره آموزشی بسیج کارمندان با هدف هم‌افزایی، انسجام‌بخشی، توانمندسازی و اغناسازی فرماندهان پایگاه‌ها، حوزه‌ها و مدیران ادارات در راستای اثربخشی و کیفی‌سازی برنامه‌های بسیج کارمندان تشکیل شد.

فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه در این کارگاه یک‌روزه بر تلاش شبانه‌روزی مسؤولان و حل مشکلات مردم تاکید کرد.

سرداربهمن ریحانی اظهار داشت: امروزه رویکرد آمریکا برای جلوگیری از پیشرفت و نفوذ در جهان اسلام است.

وی اظهار داشت: اقدامات آمریکا علیه ایران چند ضلع دارد، تحریم‌ها را به کار گرفته تا اقتصاد ما را زمین‌گیر کند و مردم را از مسؤولان ناراضی و نظام را ناکارآمد جلوه دهند.

ریحانی یادآور شد: مسؤولان باید در راستای حل مشکلات مردم تلاش کنند و پاسخگوی نیازهای مردم باشند.

وی تصریح کرد: هیچ عبادتی از حل مشکلات مردم بالاتر نیست امروز اگر ما مشکلات مردم را حل کنیم نظام این شجره طیبه را مستحکم‌تر کرد‌ه‌ایم.

این فرمانده ارشد سپاه استان کرمانشاه ایران را کشوری قدرتمند عنوان کرد و افزود: ما با مدیریت جهادی و تلاش شبانه‌روزی می‌توانیم از پیچ‌خم‌هایی که دشمنان سرراه ما قرار داده‌اند گذر کنیم.

تبعیت از مقام معظم رهبری، حضور مردم در صحنه و وحدت کلمه به گفته نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی، لازمه مبارزه با جنگ اقتصادی دشمنان بر علیه جمهوری اسلامی ایران است.

سیدقاسم جاسمی در این کارگاه با اشاره به دستاوردهای هشت سال جنگ تحمیلی در تبعیت از رهبری، افزود: گوش به فرمان ولایت فقیه در زمان جنگ موفقیت‌های بزرگی را به همراه داشت.

وی به حضور فعال مردم در جنگ تحمیلی اشاره و بیان کرد: مردم به تبعیت از رهبری و وحدت کلمه از ابتدای انقلاب تاکنون پیروزی‌های بسیاری را رقم زده‌اند.

جاسمی با اشاره به شرایط امروز کشور، اضافه کرد: مردم را باید با وحدت و انسجام بیشتری در عرصه اقتصادی بیاوریم تا معیشت و منزلت آن‌ها حفظ شود.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار