دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه بعد از ایراد خطبات و اقامه نمازهای ظهر و عصر در راستای پاسخگویی به مطالبات عمومی با مردم ملاقات چهره به چهره داشت.
کد خبر: ۶۵۸۵۵۹
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۴ 23 September 2018

به گزارش تابناک،در این ملاقات عمومی حاضران که این بار بی نیاز از تعیین وقت قبلی و انتظار برای رسیدگی به مسایل شان و بدون واسطه با دادستان دیدار داشتند راجع به مشکلات و مسایل حقوقی خود با مدعی العموم به شور نشسته و از وی ارشاد و راهنمایی مطالبه نمودند.

براساس این گزارش،طی این جلسه مشکلات جزئی رفع شد و مسایلی که نیاز به رسیدگی داشت با دستور صریح دادستان جهت بررسی و حل و فصل به بخش یا واحد مربوطه ارجاع گردید.

همچنین در این دیدار، افرادی که در دستگاه قضایی پرونده داشتند مشکلات خود را با دکتر صادقی مطرح کردند که در این راستا نیز پس از بررسی موضوع توسط شخص دادستان وی جهت تسریع در امور رسیدگی به پرونده این افراد دستورات لازم را صادر کرد.

گفتنی است مراجعان از این دیدار عمومی ابراز رضایت داشتند.

دادستان عمومی و انقلاب دادسرای کرمانشاه نیز معتقد است ترتیب چنین دیدارهایی جهت افزایش صمیمیت وهمدلی میان مردم وخدمتگذاران به مردم وآگاهی یافتن بی واسطه نسبت به مشکلات جامعه و وقوف نسبت به نقایص یا نارسایی هایی که در کیفیت ارایه خدمت وجود داد بی شک موثر است .

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار